lipca 19, 2016

L'OREAL | Jeden z najlepszych podkładów jaki miałam



Z podkładami u mnie jest różnie. Nie przywiązuję się do jednej marki, lubię testować nowe i wstyd się przyznać, ale obecnie mam otwartych chyba 7 różnych podkładów i do makijażu używam tego, na który akurat mam chęć :) Co prawda najczęściej sięgam po trzy podkłady, w tym właśnie ten, o którym dziś będzie mowa. Jest to podkład L'Oreal Infallible 24h - Matte Foundation, czyli matujący podkład do twarzy.



L`Oreal Infallible 24H-Matte Mattifying Foundation
Podkład zero kompromisów - 24h matu, 24h trwałości
Nowy standard matu. Błyszczenie pod kontrolą przez 24h.

- Formuła z perlitem minimalizuje nadmiar sebum
- Lekka konsystencja podkładu dla naturalnego i świeżego wyglądu
- Formuła wzbogacona w polimery daje matowe wykończenie przez 24h
Bez błyszczenia. Bez ciężkości. Bez efektu maski



Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Podkład znajduje się w wygodnej, miękkiej, plastikowej tubce, która nie wygląda jakoś specjalnie elegancko. Jednak w takim opakowaniu dobre jest to, że widać i czuć przy wyciskaniu ile produktu nam zostało i przede wszystkim łatwo wydostać go do końca, co jest trudne przy szklanych opakowaniach.
Konsystencja podkładu jest bardzo kremowa i świetnie rozprowadza się po twarzy (używam do tego pędzla). Po nałożeniu praktycznie go nie czuć na twarzy, jest bardzo lekki i przyjemny oraz po nałożeniu nie ciemnieje.
 
Krycie / Matowienie

Podkład ten wg mnie kryje idealnie. Nie jestem obecnie wymagająca i nie mam dużo do ukrycia, jednak nie ma co ukrywać, cery idealnej nie mam. Twarz po aplikacji wygląda na bardzo zdrową, no i koloryt jest wyrównany. Nie tworzy maski, nie smuży, ani nie zapycha. Po nałożeniu rzeczywiście matuje i to bardzo dobrze - skóra w ogóle się nie błyszczy i praktycznie nie trzeba używać pudru, ja jednak zawsze podkłady "gruntuję" i pudruję :)


Trwałość / Gama kolorystyczna

Trwałość oceniam bardzo dobrze, nie jestem w stanie powiedzieć, czy matuje przez 24h, ale matuje bardzo długo i trzyma się bardzo długo, miałam go wiele razy w pracy przez 8h plus kilka godzin dłużej i nie ściera się.
Dostępnych jest siedem odcieni tego podkładu, więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Chociaż przed zakupem czytałam, że wiele osób narzeka na brak jasnego odcienia i dla bladolicych najjaśniejszy nawet może nie odpowiadać.

Cena / Dostępność

Cena jest dość wysoka, ponieważ w drogeriach kosztuje około 60 zł, jednak widziałam go w sklepach internetowych w cenie dwukrotnie niższej. Warto polować na niego na promocjach, które drogerie (np. Rossmann czy Hebe) często wprowadzają.



Poniżej najważniejsze, czyli jak podkład prezentuje się na twarzy.

 





Jest to jeden z moich ulubionych podkładów na chwilę obecną. Świetnie kryje, jest lekki i matuje. Nie zapycha, ani też nie tworzy na twarzy maski. No podkład idealny, a kupiony pod wpływem impulsu na promocji w Rossmanie :) Bardzo go lubię i szczerze polecam!

Miałyście z nim do czynienia? Co o nim sądzicie? :)

pozdrawiam,
  




26 komentarzy:

  1. Kryje naprawdę dobrze! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest niewiele do krycia, ale cera wygląda idealnie :)

      Usuń
  2. Wow, faktycznie wygląda ciekawie i ładnie kryje :) Ja używam Lasting Finish od Rimmela i póki co, nie zmienię go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię, a tego z Rimmel nie miałam :) Dobry jest?

      Usuń
  3. O kurk!Kryje faktycznie pięknie,tylko czy moja przesuszająca się skóra by się z nim zgrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan mojej cery jest różny, ostatnio bardzo się poprawił, ale używałam go też na bardzo suchą skórę, z którą nie mogłam sobie poradzić i praktycznie nie było nic widać na twarzy i ładnie krył :) Tylko wtedy bym nie pudrowała dodatkowo twarzy

      Usuń
  4. Nie miałam go jeszcze ale mam ogromną ochotę go wypróbować! Słyszałam wiele ale to wiele pozytywnych opinii na jego temat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też przed zakupem widziałam wiele dobrych opinii na jego temat :)

      Usuń
  5. Hmmm...Daje na prawdę świetny efekt - aż miło popatrzeć.Jak tylko wykończę swoje zapasy,to na pewno skuszę się na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Mam nadzieję, że Ci także będzie pasował :)

      Usuń
  6. Bardzo chciałam go wypróbować, ale dla mnie najjaśniejszy jest znacząco za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak kiedyś czytałam, że najjaśniejszy odcień dla jasnych cer się nie nadaje :( A szkoda.

      Usuń
  7. Fajnie kryje.. ja miałam starszą jego wersję i w kamieniu, były świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tych starszych wersji, to w sumie mój pierwszy :)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem czy do mojej mieszanej cery by się nadawał... Bo efekt jaki pokazałaś skłania mnie do jego zakupu na okres jesień-zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by się nadawał :) Jak go nałożyłam pierwszy raz sama się zaskoczyłam jak pięknie wygląda :)

      Usuń
  9. Ale ładnie wygląda na twarzy. Idealnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne krycie, mam na niego chęć już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam i już wiem że będę do niego wracać:) Oby tylko nie wycofali ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam zdjęcie jak kryje to zrobiłam wow . akurat szukam czegoś co dobrze kryje tylko ciekawe czy z kolorem trafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawił mnie podkład, fajnie kryje
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/, oddźwięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie kryję, a to jest coś, czego potrzeba mojej cerze

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie kończę 3cią tubkę - najlepszy podkład jaki miałam - super kryje, matuje i, co najważniejsze, nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam go już dość dawno, niestety się nie polubiliśmy :( Po pierwsze ze względu, że wybrałam najjaśniejszy odcień, w którym wyglądam jak "córka młynarza", a po drugie według mnie daje zbyt mocny mat, i jestem mimo wszystko wierna podkładom rozświetlającym :)
    Miłego wieczoru,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go tylko odcień 11 i jest naprawdę świetny i także jest moim ulubieńcem

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawieniu komentarza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger