listopada 04, 2015

Który lakier hybrydowy wybrać - Porównanie Semilac, NeoNail i Bling z Aliexpress {Manicure wykonane nimi}

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

Lakierów hybrydowych używam już dość długi czas. Oczywiście pewnie jak wiele z Was zaczęłam od Semilac, potem zakupiłam NeoNail, a od niedawna używam również Bling, ale które lakiery hybrydowe wybrać? Myślę, że nadszedł czas, by opisać moje wrażenia po stosowaniu tych lakierów hybrydowych i porównać je troszeczkę ze sobą :)

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling 

Rozpoczęłam przygodę z lakierami hybrydowymi jakoś pół roku temu i pokochałam to :)  Zakupiłam na allegro cały zestaw do hybryd widoczny na zdjęciu wyżej. I uważam, że jest to naprawdę fajny zestaw dla osoby zaczynającej przygodę z hybrydami. 

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

DLACZEGO LUBIĘ LAKIERY HYBRYDOWE?

Dla mnie lakiery hybrydowe bardzo wygodne i zdecydowanie tańsze, niż pójście do kosmetyczki. Chociaż zakup jednego lakieru to nie taki znów mały koszt, bo waha się między 25 a 30 zł. Nakładanie i zdejmowanie hybryd zajmuje też chwilę czasu, jednak coraz bardziej się w to wprawiam i idzie coraz lepiej :)
 
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

Ze względu na chęć posiadania większej ilości kolorów postanowiłam szukać odpowiedników Semilaca, no i mi się udało :) troszkę poszperałam, poszukałam i znalazłam na jednym blogu właśnie lakiery Bling i postanowiłam spróbować. Kupiłam kilka kolorów na aliexpress w cenie około 5 zł za jeden.
  porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

PORÓWNANIE SEMILAC, BLING I NEONAIL


Tak wstępnie je porównując po kilku użyciach, to lakiery Semilac mają najlepszą konsystencję, ponieważ NeoNail rzadkie zdarzyło się, że wylały się na skórki, a Bling są za to bardzo gęste, aż niektóre się ciągną z opakowania.

Trwałość wszystkich lakierów jest taka sama, każdy wytrzymuje u mnie 2 tygodnie, może i nawet i dłużej bym miała, ale często już mam duży odrost, ale też mam chęć na nowy kolor :)
Dodatkowo hybrydy nie niszczą paznokci (o ile je prawidłowo ściągamy!), a nawet je wzmacniają :)

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

Poniżej manicure wykonany lakierami: NeoNail 3783-1 (Silver Grey - na serdecznym i małym palcu) i Bling nr 50 (ciemniejszy szary). Czarny i biały także Bling.

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling

Podsumowując wszystkie trzy marki:

Konsystencja lakieru

  • Semilac +
  • NeoNail  -
  • Bling   +

Trwałość

  • Semilac + 
  • NeoNail  + 
  • Bling   + 

Cena

  • Semilac - (29 zł) 
  • NeoNail  - (26 zł) 
  • Bling   + (ok. 6 zł)

Dostępność

Semilac + 
(allegro, sklepy internetowe)
NeoNail  +   
(kupiłam na stoisku w Krakowie, nigdzie indziej nie widziałam, sklepy internetowe)
Bling  - 
(alliexpress/ebay itp.) 

 
Plus poniżej pokazuję inne moje stylizacje, które robiłam na sobie od momentu zakupu hybryd.

porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
NeoNail 3767-1 Sea Stone oraz 3783-1 Silver Grey
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
Semilac 022 Mint oraz 102 Pastel Peach
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
Semilac Pink 047 Peach Milk
porównanie lakierów hybrydowych Semilac, Neonail i marki z Aliexpress Bling
Semilac 022 Mint

Ja jestem absolutnie zakochana i chętnie po nie sięgam :)  Ale które lakiery hybrydowe są dobre to ciężko powiedzieć. Warto próbować, bo nieraz okazuje się, że jedna osoba lubi Semilac, a inna będzie bardzie zadowolona np. z Victoria Vynn. Na pewno zaopatrzę się jeszcze w lakiery bling, ale z chęcią będę też poznawać nowe marki.



Co sądzicie o lakierach hybrydowych? 



29 komentarzy:

  1. No fajnie, że porównałaś lakiery. Szkoda, że NeoNail są takie lejące. Muszę wypróbować Bling ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam, używam Semilaca i Cosmetics Zone (według mnie są za mało kryjące, niektóre potrzebują aż 4 warstw, przez co potem mani jest mniej trwały) i ostatnio na Meet Beauty dostałam Neo Nail ale jeszcze nie testowałam. Nie robię na sobie, tylko koleżankom i rodzinie. U siebie nie zdzierżyłabym 2 tygodni z tym samym mani :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no ja na sobie się uczę póki co :D Ale cosmetics zone nawet nie znam, ale po tym co napisałaś, to nawet nie mam czego żałować :)

      Usuń
  3. ja mam w swojej kolekcji lakiery Semilac, Indigo i INS, Podejrzewam, że INS są bardzo podobne do Blingów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także polubiłam Semilac mimo, że pierwsze spotkanie nie było najlepsze :) Neo Nail mnie kusi aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiele innych dziewczyn dostałam NeoNail i Semilac na Meet Beauty i chociaż nie planowałam zaczynać z hybrydami, to postanowiłam spróbować i może co jakiś czas sobie założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dwa zestawy lakieów z konferencji Meet Beauty tylko muszę lampe zamówić i jakoś nie mogę się zmobilizować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat sobie zamówiłam na alliexpress, ale wczesniej używałam kupioną z allegro ;)

      Usuń
  7. Używasz do wszystkich hybryd bazy i topu Semilac? Jestem ciekawa czy to nie ma wpływu na trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam poruszyć tego tematu :) Tak, używam bazy i topu semilac.

      Usuń
  8. ja niestety (a może i stety :)) wciąż używam klasycznych lakierów i póki co hybryd nie zacznę. Podejrzewam, że to kwestia czasu zanim i ja wciągnę się w wir, ale wszystko jeszcze przede mną :). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy są mega, uwielbiam za to, że tak dlugo się utrzymują :)

      Usuń
  9. obecnie mam na paznokciach hybrydy NeoNail i jestem bardzo zadowolona, zero odprysków, starcia końcówek czy pęknięć, a błyszczą jak pierwszego dnia. Dodam, że paznokcie mam już 11 dzień, co jest mega rekordem u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma nic lepszego od hybryd :D Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam hybrydy, ale jak dotąd miałam styczność tylko z Semilacami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden z Neo Nail ale taka zarowa, ze boje sie uzyc :P Za to 5 Semilaczkow planuje uzywac namietnie, bo dotychczas przetestowalam tylko 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zakupić zestaw, bo nie wytrzymam! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super robisz wzorki, paznokcie rewelacyjne! Ja do tych wymienionych marek lakierów dorzuciłabym jeszcze Makear. Ich lakiery bardzo długo się trzymają, mają wysoki połysk i nie wywołują alergii. Ostatnio kosmetyczka mi poleciła tę markę i paznokcie bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Nie słyszałam o tej marce, muszę się zaopatrzyć :)

      Usuń
  15. A jak że ściąganiem blingow czym usuwasz ????remower czy frezarka ????

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak że ściąganiem blingow czym usuwasz ????remower czy frezarka ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usuwam je tak samo jak semilac, czy neonail :) Czyli aceton

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger