grudnia 05, 2012

Kilka nowości w mojej kosmetyczce :)






Dziś zawitał u mnie listonosz znów :) U antiii znalazłam lakiery, które mnie zainteresowały i odkupiłam od niej. Prawda, że kolorki prześliczne? :) Jeden z nich już u mnie gości na pazurkach (110), jestem ciekawa ile wytrwa :)

Zamówienie, które składałam w poniedziałek wieczorem w mintishop już u mnie jest. Normalnie jestem w szoku, chyba pierwszy raz tak szybko dostałam paczuszkę z zamówień internetowych. Zamówiłam u nich jak już pisałam bronzer honolulu W7 i rozświetlacz high lights. Bardzo się zdziwiłam, gdy zobaczyłam, że rozświetlacz ma pędzelek, a nie pompkę :)

Tak wygląda mój dotychczasowy bronzer, włożyłam go do paletki inglota, ale jednak wygodniej mi było, gdy miałam go w opakowaniu.

Również dziś doszedł do mnie śliczny kolor Essie - A Crewed interest :)


Jeszcze czekam oczywiście na kilka paczek,  postaram się pokazać Wam jak dojdą :) 

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. I ja dzisiaj dostałam poniedziałkowe zamówienie (pędzel) z Minti Shop :) Miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na pokaz esiaka na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie ten rozświetlacz ale boje się ze on jest za rózowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę można go sprawdzić... To mój pierwszy rozświetlacz, więc jestem bardzo ciekawa

      Usuń
  4. Fajne nowości, ten bronzer jest fajniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten miętowy i pudrowy róż cudny! ciekawe jak z kryciem będzie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Środkowy lakier- coś obbbbłędnego! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam, ale się okazało, że mam taki sam :D Może ciut jaśniejszy odcień, ale co tam ten kolor kocham :)

      Usuń
  7. śliczne kolorki, szczególnie ten miętowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. essie jest po prostu uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :) Jestem ciekawa jest ten zielony (?) będzie się prezentował na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne lakieru kupiłaś :) Strasznie jestem ciekawa tego rozświetlacza z pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał szybko dotarły, essiak cudowny taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę, się że tak szybko doszło :)
      Essie świetny, dla mnie idealny nawet na teraz :)

      Usuń
  12. Fajny ten rozświetlacz :) Ciekawe czy równie dobry jak Benefitowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam rozświetlaczy, więc jestem ciekawa tego. Może na benefitowy kiedyś przyjdzie pora / ;)

      Usuń
  13. Też czekam na moje pudry Honolulu i Africę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiery sliczne :) na ten 204 z colour alike tez mam ochote ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger