listopada 19, 2011

Recenzja Wellness Beauty Meersalz - Ol - Peeling

Hej!

Jakiś czas temu będąc w Rossmanie w poszukiwaniu peelingu cukrowego natknęłam się na ten peeling.

Opakowanie mnie skusiło najbardziej do kupna, bo było takie oryginalne :)  A z resztą co szkodzi spróbować czegoś nowego.

Od producenta:

Jest to peeling na bazie soli morskiej i oliwki. Dzięki szczególnie drobnym kryształom soli peeling skutecznie oczyszcza skórę, usuwając wszelkie zanieczyszczenia i martwy naskórek. Dodatkowo bogaty w składniki olejek z migdałów odżywia skórę.


Moja opinia:
 
Uwielbiam w nim ten zapach. Jest troszkę niewygodny w użytkowaniu, ponieważ jest w słoiczku i trzeba grzebać palcem, aby trochę wyjąć. Mi to nie przeszkadza, ale posiadaczkom długich paznokci może.
Po umyciu skóra jest bardzo gładka.
Trochę przeszkadza to, że jest potem strasznie tłusta, ale nie trzeba używać balsamu ;) Trzeba uważać, żeby za mocno nie natrzeć skóry. Ja lubię się nim umyć raz na tydzień, albo częściej, bo takiej gładkości nie dał mi nigdy żaden peeling (NAWET scrub z Sephory :p ).


Moja ocena (1-5):


  • Zapach 5
  • Wydajność 5
  • Cena 5
  • Konsystencja 4,5
  • Działanie 5
  • Opakowanie 4

Podsumowanie:  4,75/5


Pozdrawiam,

3 komentarze:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger