lutego 14, 2013

Bananoffe pie na walentynki ;)







Wczoraj postanowiłam dla narzeczonego zrobić coś innego na słodko na dzień Walentego. Nie spędzamy tego dnia szczególnie, bo kocha się cały rok, ale obojętnie wobec tego dnia nie ma co przechodzić ;)
Dlatego przeglądając filmiki na Youtube znalazłam fajny przepis na bananoffe pie, czyli bananowiec z toffie :)

Składniki:
  • paczka ciastek LU digestive (zwykłe herbatniki nie będą odpowiednie)
  • masa krówkowa
  • 10dkg masła (niesolonego)
  • 2-3 banany
  • śmietana 30%

Najpierw musimy zmielić na piach ciastka, np. w blenderze. 

Następnie roztapiamy masło, ja nie mam mikrofalówki, więc roztopiłam masło na kuchence :)
 Masło wlewamy do blendera i miksujemy. Całą masę wykładamy do tortownicy.

Na to wkładamy masę krówkową. Jest dość gęsta więc trzeba uważać, żeby za mocno nie przesuwać, bo przykleja się spód, ale przy odrobinie cierpliwości uda się :) Można rozpuścić trochę, ale nie chciało mi się czekać ;)

Następnie na to układamy pokrojone banany.

Śmietanę ubijamy, można dodać trochę cukru pudru, ale nie za dużo. I wykładamy ją do tortownicy.

 Jako, że to ciasto z okazji walentynek ułożyłam z bananów serduszko :) I na wierzch trochę gorzkiej czekolady :)
I wstawiamy do lodówki, moje ciacho stało całą noc.
Proste, a jakie smaczne :) Pogrom dla diet :D

Ja dostałam śliczne kwiaty :) Co jak co, ale chyba tego nigdy dość :))

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie, ale ostatnio ograniczam mleko i jego produkty (alergia), więc niestety nie skosztuję go. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Pozwolisz, że skorzystam kiedyś z przepisu, bo wydaje się być dziecinnie prosty, więc może i mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przepis na pewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepysznie :) bardzo lubię banany w cieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś juz dzisiaj widziałam to "ciasto". Wydaje mi się, że będzie strasznie mdłe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka go kiedyś zrobiła- jest cudowne! Ideale dla mnie bo uwielbiam bardzo słodkie desery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smacznie, lubię połączenie banana z toffee :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie :D Ale zrobiłaś mi ochotę :P U mnie właśnie babeczki stygną:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam :D
    Ty kwiaty, a ja ogromną walentynkę ;D Wys. ok 60 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm , ale smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być pyszne:). Piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie smakował tak samo pysznie, jak wyglądał :) może kiedyś upiekę coś w podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm rewelka... wygląda przepysznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger