maja 29, 2013

Lovely, False lashes mascara, efekt sztucznych rzęs / + rozdanie






W poprzednim WiboBoxie otrzymałam dwa tusze, jeden z nich czas dziś zaprezentować :) Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii to zapraszam.
False Lashes, Lovely - nadająca spektakularny efekt sztucznych rzęs: pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter.






Szczoteczka nie jest do końca w moim stylu, bo ja osobiście preferuję silikonowe szczoteczki - takie u mnie się sprawdzają najlepiej. Ale oczywiście byłam również ciekawa tego tuszu. Niestety bardzo źle mi się go używa - mam opadające powieki i zawsze jak chciałam dokładnie wyczesać rzęsy miałam upaćkaną też powiekę. Nie wiem czy to wina szczoteczki, czy tego, że ten tusz jest taki rzadki.
bez tuszu
dwa warstwy tuszu
Efekt jest średnio zadowalający, mam długie rzęsy, ale bardzo nie podoba mi się to, że ten tusz skleja rzęsy. Owszem wydłuża i podkręca bardzo dobrze, również rzęsy są świetnie pogrubione. Dobrze, że chociaż kolor tuszu jest naprawdę czarny. Nie osypuje się.
W tej chwili używam tego tuszu w komplecie z innym u mnie sprawdza się to najlepiej. Do rozczesywania i rozdzielania rzęs używam Wibo growing lashes (mój ulubieniec) i potem poprawiam troszkę tym (False lashes), aby uzyskać efekt pogrubionych rzęs.
Cena: ok. 13zł
Dostępność: Rossman







Niestety u mnie ten tusz solo nie sprawdził się, jednak gdy używam go z innym tuszem świetnie sprawdza się do wydłużenia i pogrubienia rzęs.

A może chcecie sprawdzić ten tusz na sobie? 
Otrzymałam drugi taki sam tusz na spotkaniu blogerek jest nowy i nie otwierany.
Wystarczy zgłosić się komentarzu, że chcecie wygrać ;) Możecie dopisać maila, żeby poinformować Was o wygranej.
Rozdanie dla obserwatorów bloga i trwa tydzień - do 5 czerwca 2013r.

przypominam jeszcze o rozdaniu na FB, które trwa do 31 maja 2013r. >>klik<<

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. JA mam krótkie rzęsy, a więc pewnie i takiego efektu nie będę mieć jak na Twoich rzęsach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebowałabym właśnie takiego nienachalnego pogrubienia, dlatego chciałabym go wypróbować;)
    klaudia_sygidus@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie przetestuję ten tusz jako, że właśnie mi się mój Eveline skończył :)
    meil to ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przetestowałabym tą maskarę;)
    magdalen999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie szału nie ma... Mam go, ale na razie leży w zapasach. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie efekt średni... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jakby się sprawdził u mnie :) Chętnie bym przetestowała :)
    judytazakrzewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. A wg mnie wyglada bardo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się efekt podoba, na co dzień jest wystarczający

    OdpowiedzUsuń
  10. No szału nie ma, ale może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie spróbuję, jak to się mówi jak dają to bierz :D
    merryshit@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbuje ;)

    kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie sprawdzę jak zadziała u mnie ;) talenciara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chętnie bym spróbowała ;)

    e.welinaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty masz długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym go wypróbowała
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja jestem go ciekawa , chętnie wypróbuję ;)
    aga006@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie przetestuję tusz
    meil to anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt bardzo naturalny, taki na co dzień :) Z chęcią go wypróbuję :)
    klaudia77_11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie podkręca, chociaż mógłby lepiej pogrubiać ;)
    może u mnie lepiej się sprawdzi - chętnie przetestuję
    kasiatheweak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie szczoteczka by się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie bym wypróbowała, może u mnie by się sprawdził ;)
    patricej@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też wolę silikonowe szczoteczki, ale chętnie bym go przetestowała :)
    zgłaszam się!
    alex_1000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również chętnie przetestuję :)
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger