lutego 18, 2013

Troszkę nowości :)






Ostatnio na moim blogu miało miejsce kilka wymianek :) Jedna udana wymianka to z faelwennn, z którą wymieniłam się na hydrolat szałwiowy z ZSK (przy okazji powiem, że śmierdzi niesamowicie, ale to nic liczą się właściwości:) oraz żel pod prysznic ze starej mydlarni :)
Kolejna wymiana z monument-of-beauty, tutaj wymieniłam się na wodę termalną (raczej resztki ;) ) i kilka próbek. Oraz wymiana z bellitkaa, wymieniłam się na top coat z Essence (który uwielbiam), tusz z Wibo, oraz kredkę NYC.

Na zakupach w Biedronce natknęłam się na płyny dwufazowe z Bielendy. Są niezastąpione i były tanie więc wzięłam dwa na zapas :) Raz w Naturze nie było i wzięłam dwufazówkę z Kolastyny - mam nauczkę nigdy więcej zakupów bez namysłu, bo jest straszny...

W walentynki w lidlu były ubrania sportowe, troszkę za późno wstałam i myślałam, że nie dostanę już stanika sportowego, ale na szczęście była ostatnia L. Chciałam czarną, ale nie pogardziłam też niebieską. Już zakładałam na fitness i jest bardzo wygodna :)

Wspólnie z kilkoma blogerkami z Trójmiasta zrobiłyśmy zamówienie z ZSK oraz BU. Ja zamówiłam tylko z BU. I umówiłam się z Bogusią i odebrałam moje kosmetyki :) Głównie potrzebowałam hydrolatu, więc zamówiłam mój ulubione hydrolat oczarowy oraz hydrolat z kwiatu pomarańczy, który pachnie przepięknie :) Do tego skusiłam się na Olej monoi, będę go stosować na końcówki włosów oraz być może do twarzy z kwasem hialuronowym.

Do tego dziś wykorzystałam kupon do Hebe :) Płyn do higieny intymnej prawie wykończony, więc kupiłam nowy z Dove (uwielbiam dove za świeże zapachy) oraz lakier Essie o kolorze wicked :)
Uwaga, Essie uzależnia :D


Oj troszkę się tego nazbierało w ostatnim tygodniu:) jeszcze czekam na przesyłkę z Yanke Candle z moimi woskami do kominka :)

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. sporo nowości :)
    ja miałam ten top coat z Essence, ale szybko mi zgęstniał :/
    za dwufazówkami Bielendy nie przepadam, mam wrażenie, że tylko rozmazują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam top coat z essence i prawie zużyłam do końca :)

      Usuń
  2. Pokaźne zapasy :)
    Ten żel ze starej mydlarni pewnie pięknie pachnie -biała czekolada-mmm uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ten sportowy ciuszek wpadł mi w oko;) ma świetny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sobie kiedyś wreszcie kupić ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tani, więc nawet jak się nie sprawdzi to nie ma co żałować :) Według mnie warto

      Usuń
  5. Zgadzam się - dwufazówki Bielendy są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hydrolaty i wodę termalkę Avene chce i ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Essie uzależnia to ja się boję! Właśnie powinnam na dniach dostać mój pierwszy w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to uważaj, bo spróbowałam jeden i nie mogę skończyć :D

      Usuń
  8. muszę wypróbować ten tusz z wibo, i ten lakier z Essie to chyba Ci ukradę w nocy :d prześliczny jest, poluję na niego od dawna..

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz mam i w sumie lubię, jedyne co mi przeszkadza to osypywanie się. A płyny z Bielendy, zwłaszcza awokado, lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie dobroci ;]
    A tych płynów z Bielendy jeszcze nie próbowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te płyny z Bielendy. Ciekawy kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że kosmetyki ode mnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego. Uwielbiam ta wode termalna.

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo sporo :D Bielende uwielbiam ale tylko awokado dwie pozostałe mnie podrażniają:(

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię te dwufazówki z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olej monoi jest świetny na lato do opalania, oczywiście nie na słońce w południe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. udane wymianki i zakupy, jestem ciekawa tego olejka monoi :) dzięki takim zamówieniom więc na co zwracać uwagę przy następnych półproduktowych zamówieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te płyn są dosyć dobre, ale tłusta warstwa mnie odpycha;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel czekoladowy musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię ten top z essence ale nie mogę go nigdzie znaleźć... Tobie się udało dzięki wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię ten tusz wibo:) tak samo jak płyny bielenda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo nowości :) A tych lakierów Essie to jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy:) tusz polecam

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten tusz i jest świetny, tylko nie polecam się nim dzióbać w oko, bo cholernie boli :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Chwilowo używam oliwki z czarną oliwką z Bielendy - to mój pierwszy 2 - fazowy płyn i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam nowe hydrolaty ;D
    wąchałam tę białą czekoladkę ze starej mydlarni jest przesłodka! mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się stanik :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie używałam kosmetyków z Bielendy, ale wiele dziewczyn o nich mówi chyba w końcu muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger