lutego 16, 2013

Essie #93 Mezmerised






Mam dziś dla Was recenzję lakieru Essie. Zakochałam się w tym kolorze od razu, na pewno będzie gościł u mnie często :)


Jedna warstwa lakieru kryje idealnie, ja mam nałożone dwie, jak zwykle ;) Nowa wersja posiada szeroki pędzelek, który nie smuży i idealnie nakłada lakier.

Lakier schnie bardzo szybko, jak na lakiery Essie przystało. Jest również trwały, tak jak pozostałe lakiery tej firmy, które mam.

Jest to w sumie mój pierwszy lakier tej firmy w nowej wersji i szerszym pędzelkiem. Na zdjęciu lakier w nowej wersji i starej.

Lakier w nowej wersji ma naklejki z nazwą na nakrętce i z boku nakrętki. A w starej wersji tylko pod spodem.

W nowej wersji ma szerszy pędzelek, co widać poniżej.

O wiele bardziej podobają mi się Essie w nowej wersji z szerszym pędzelkiem, co bardzo ułatwia malowanie paznokci. Ja swój dorwałam w Hebe, po promocji i mam zamiar upolować kolejny :)

Ten kolor mnie urzekł i polecam go każdemu :)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. musze kupić Essie w nowej wersji bo w tamtej nie pasował mi pędzelek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie do końca pasują, ale używam bo pokochałam tamte kolory :D

      Usuń
  2. Śliczny kolor. Ile kosztuje ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Superpharm 35zł, w Hebe 31 (ja kupiłam w promocji za 25zł). Na allegro z wysyłką koło 27zł :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Brakowało mi właśnie takiego kolor w mojej kolekcji :)

      Usuń
  4. przyjemny kolor i szybkie schnięcie to dla mnie na plus

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem obsłużyć tego szerokiego pędzelka, za dużo lakieru mi nabiera, a paznokcie u najmniejszego palca ręki muszę malować bokiem pędzelka. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat na mały palec ten pędzelek jest za duży, ale to nie stanowi problemu :)

      Usuń
  6. Fajny kolor...nigdy nie miałam lakierów Essie, ale może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudny kolor <3 Ciągle mi takiego brakuje w kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolor ale zwykle rzadko maluję paznokcie na tak intensywne odcienie. Nie mam żadnego lakieru essie, może się niebawem zdecyduję chociaż nie lubię szerokich pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  9. tez duzo latwiej maluje mi sie tym z nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię lakiery z essie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodobał mi się ;) Paznokcie masz fenomenalne, pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ponoć wersja europejska ma szerokie pędzelki, a amerykańska wąskie.

    kolor jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kolor ! :) piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki kolorek. Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor kojarzy mi się z marynarskim granatem :>

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny kolor :) jestem zakochana w tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że zmienili pędzelek na szersz, bo poprzedni był za wąski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale się nie dziwię, że Ci się spodobał - piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli tak zachwalasz, to może skuszę się na jakiś z tej nowej serii :-).
    tylko najgorsza jest ta cena !! Znasz może jakieś sklepy w których są promoce tych kosmetyków ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam zamiar niedługo upolować lakier z essie ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusisz tymi lakierami :) cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne kolorki :)
    Pozdrawiam Marlenails

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger