grudnia 07, 2012

Na umilenie wieczoru kilka zdjęć... :)







Kilka dni temu jakoś mnie natchnęło i przeglądałam kalendarze i tak pomyślałam, czemu by nie stworzyć swojego? Ostatnio na moim aparacie mam najwięcej zdjęć naszej Milki :) 
Wybraliśmy kilka najfajniejszych zdjęć i na allegro zamówiliśmy kalendarz :) Nie mogę się doczekać, ale ten kot jest tak słodki, że chce się go zjeść :D 
Bo może jak wiecie od czerwca mamy kotkę rasy neva masquerade, a raczej w typie tej rasy, bo nie posiada rodowodu, ponieważ nie jest z hodowli. I powiem szczerze, że takiego żywiołowego kota to jeszcze nie widziałam...
Oto kilka fajnych zdjęć :)

Narzeczonemu udało się uchwycić jak ziewała :D Jeszcze jak była malutka :)

Z tego zdjęcia mamy taką bekę, że szok zawsze jak na nie patrze to śmiech mnie bierze i poprawia humor natychmiastowo :D Dlatego na kalendarzu musiało być :)

Tutaj mina nie do opisania...

 Jeszcze jej dać pilota i piwo i będzie idealnie :D

Uwielbia wszędzie włazić, chyba jak każdy kot. Ma jedną swoją torbę na zakupy, w której sobie czasami przesiaduje i straszy wszystkich. Ostatnio sobie przywłaszczyła foliowe opakowanie po zgrzewce napoi i siedzi tam, czatuje i wyskakuje na każdego kto obok niej jest ;D

 Ale najeżona, bójta się :D

 Na dwóch zdjęciach poniżej jak wygląda aktualnie. 12 grudnia kończy 6 miesięcy :)


Teraz jak patrze na zdjęcia jak była malutka, to nie chce się wierzyć, że to ten sam kot... Strasznie pociemniała :)

Ona na zdjęciach tylko wygląda tak słodko, tak naprawdę to strasznie lubi gryźć nas po rękach, biegać po całym mieszkaniu (jakby tabun koni biegł), załatwiać się w kuwecie, gdy się myję (o tak, "aromaty" nieuniknione), lizać mokre szyby i włazić w KAŻDY kąt...
Ale i tak ją kocham :)

pozdrawiam,


46 komentarzy:

  1. Też kocham moje kocury, jaka to rasa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w poście :) Neva masquerade, mieszaniec kota syberyjskiego i syjamskiego :)

      Usuń
  2. Ale oczy to ona ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój kot jeszcze lubi lizać sznurki od żaluzji, nie wiem, czemu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, mój gryzie, bo wiadomo nie można zostawić sznurka spokojnie ;D

      Usuń
  4. Koty to najcudowniejsze zwierzęta na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak nie lubię kotów (ze wzajemnością, one chyba wyczuwają mój lęk i niechęć:)) ale Twój na zdjęciach wygląda tak uroczo, że az ma się ochotę go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz pięknego kota, i bardzo ciekawego bloga, będe zaglądać obiecuje!
    Oczywiście zapraszam do siebie i przepraszam za spam, zaczynam!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie to uwielbiam koty (sama mam ich 7) dlatego zdjęcia Twego a zwłaszcza te: daj mi pilot i piwo rozwalił mnie na maxa:) Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki śliczny futrzak:) i te oczy:) Chcę taką ślicznotkę mieć w domku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mała agentka :D to z pilotem świetne i jak najeżona jest :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest! Myślę, że taki kalendarz to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kicia :) a zdjęcia super, od razu morda się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza :) jak bym miała kupować kotka to właśnie takiego! :) a to zdjęcie gdzie się ona "śmieje" to uchwyciłaś ją jak ziewała czy spała? bo jakoś nie mogę skojarzyć pozycji kotki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna, kocham koty. Mi się podoba Rosyjski Niebieski albo Brytyjski:)
    Jak na razie mam zwykłą kotkę która jest bardzo spokojna i cały czas śpi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy mieć brytyjskiego, a jednak mamy tego, z tym się wiąże długa historia :)

      Usuń
  14. Cudowna! Witam w gronie posiadaczek kotów!!! ;)Ja mam dwa, ale chyba szykuje się trzeci (kojna kotka )!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz prześlicznego kota :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako zdeklarowana kociara muszę przyznać, że zakochałam się w Twojej kici!
    Jest prześliczna i pewnie ma świetny charakterek ( ja w dużej mierze właśnie za niepowtarzalność charakteru i nawyków kocham koty. :) )

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka z niej pięknisia. Ja mam wiekową kicię i młodego urwisa. Kociara ze mnie straszna więc chcę jeszcze... i jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna kotka :) a te oczyska, no można się zakochać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz właśnie mi się przypomniało, że mam do zamówienia 50 odbitek i obraz ze zdjęcia - mam kupon ważny do końca grudnia i szkoda by się zmarnował!

    OdpowiedzUsuń
  20. kotki są takie pocieszne *.*
    Sama mam 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna kocica! uwielbiam koty i mam czarną już 3 letnią kocicę. jak dziecko się czasami zachowuje jak się wspina na nogi, żeby ją wziąć na rączki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest prześliczna! Uwielbiam bluajsy :D Też mam takie jedno zdjęcie mojego Murzynka, kiedy był mały, że jak na niego patrzę to mam atak śmiechu. Miał taki mały pyszczek i wielkie szpiczaste uszy :D Murzynek ma już 10lat, a nadal biega jakby się kuc rozpędzał...

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna myszeczka, szkoda że moje skarby trafiły do mnie dopiero, jak już były podrośnięte

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka kochana kicia :D oddaj mi ja :D :P (oczywiscie zartuje :P)

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna jest :) moja najdokładniej liże szyby tuż bo umyciu okien haha :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger