października 17, 2012

Sałatka z paluszków krabowych (surimi) i jajek









Jeszcze nigdy nie pokazywałam żadnych przepisów na blogu, tak mi się przynajmniej wydaje :) Dziś robiąc sałatkę krabową pomyślałam, czemu by nie zrobić Wam "fotorelacji". Oczywiście paluszki krabowe to tylko taka nazwa, bo nie są z krabów :)
Od dawna już robię tą sałatkę i mi bardzo smakuje :) Zrobiłam ją dziś po południu i już zostało bardzo mało (chyba wszystkim smakowała :) )

Do sałatki potrzebujemy:
  • 1 opakowanie surimi (paluszków krabowych ),
  • 6 jajek,
  • majonez,
  • sól,
  • pieprz,
  • opcjonalnie pieprz cayenne.

Najpierw kroimy paluszki krabowe na małe kawałki. Nie kroję ich na zbyt małe, tak żeby było coś czuć :)

Wrzucamy pokrojone paluszki do miski.

Gotujemy jajka i kroimy je na kawałki.

Mieszamy pokrojone jajka z paluszkami krabowymi.

Dodajemy majonez, ja dałam 3 łyżki stołowe. Do tego sól, pieprz i pieprz cayenne do smaku. Pieprz cayenne jest ostry, więc należy uważać i wyczuć kiedy wystarczy :) Ja dałam około pół łyżeczki.

I gotowe :)

Om nom nom smacznego :) Zrobiłam sałatkę głównie dlatego, że obecnie paluszki krabowe można dostać w biedronce i od razu nabrałam chęci:)

Może macie jakąś ulubioną sałatkę? :)
Jeżeli tak to piszcie w komentarzach, chętnie poczytam :)

pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. z naturalnym jogurtem to prawdziwa bomba białkowa;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam sałatkę krabową, tylko troszkę inaczej, ale bardzo ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, bo proste. nigdy nie jadlam tych paluszkow. do czego mozna porownac smakiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie zapach ma taki rybny, w smaku ciężko określić naprawdę :D

      Usuń
  4. nigdy nie jadłam czegoś takie ani paluszków krabowych, pierwsze słyszę tak naprawdę, właśnie - do czego można smakowo porównać ?

    OdpowiedzUsuń
  5. a to z czego są te paluszki?? Ja zawsze myślałam, że jednak z krabów :P
    A sałatka bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj moj temat...kocham salatki :) ulubiona to gyros ale taki plus feta i pomidorki-wariacja stworzona przeze mnie :) a co do paluszkow krabowych to polecam sprobowac:paluszki krabowe, kukurydza, ogorek zielony, makaron ryzowy, majonez pol na pol z jogurtem greckim, czosnek i koperek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojjj ja bardzo często robię tą sałatkę! tylko trochę w innej wersji. Dodaję jeszcze kukurydzę i trochę "zieleniny" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pycha! lubię paluszki krabowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona sałatka to:
    -ugotowany filet z kurczaka
    -jajka
    -ananas
    -kukurydza
    -majonez
    -sól i pieprz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również jest ulubiona z kuraka (czasami robię oszczędną, czyli bez kuraka), ananasa i kukurydzy, ale bez jajek

      Usuń
  10. nie lubię tych paluszków krabowych. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. robie i uwielbiam :))) jeszcze kukurydze daje
    I.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś taka robiłam, tylko dodawałam jeszcze ugotowany ryż i por :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie pasuje mi ryż do tej sałatki :)

      Usuń
    2. Nigdy nie próbowałaś sałatki krabowej z PSSa? Ona jest/była właśnie z dodatkowym ryżem i porem :]
      Dzisiaj zrobiłam sałatkę Twojego przepisu, ale jak dla mnie coś w niej brakowało i było nieco za dużo jajek, choć jako "pasta" na kanapki nadaje się idealnie i jest bardzo zapychająca :]

      Usuń
  13. Uwielbiam surimi, mają świetny smak...ale przeraża mnie ich zapach... Odrzuca mnie jakoś od nich;P A sałatka dobra, szybka i smaczna: tuńczyk, jajka, por, jogurt naturalny i pieprz. Pycha:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Surimi jest z parzonej ryby, więc skoro zapach ryby Cię nie odrzuca, to dziwne, że Surimi Ci przeszkadza. Spróbuj kiedyś kalmarów z puszki od ruskich, one to dopiero śmierdzą, ale są smaczne :]

      Usuń
  14. Jadłam kiedyś te paluszki krabowe, strasznie mi nie smakowały :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dodaje do tej sałatki seler naciowy i korniszona a i jajka nie dodawałam to w sumie inna sałatka :) ale skrapiam cytryną, dodaję majonez i jogurt, wciskam czosnek i gotowe ;) spróbuj kolejnym razem pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada bardzo smacznie :) moze kiedys zrobie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger