lutego 12, 2013

OPI MANICURIST O SEVILLE






Mam dziś dla Was swatche lakieru OPI o nazwie MANICURIST O SEVILLE. Jest to ciemna czerwień, wręcz wpadająca w wiśnię.

Lakier ma dość szeroki pędzelek, wystarczy naprawdę 2-3 ruchy i paznokieć pomalowany. Do tego nie smuży. Jest niestety leisty, ale nie robi to jakiś większych problemów.

Już jedna warstwa idealnie pokrywa płytkę paznokcia. Zauważyłam, że schnie całkiem szybko. Trwałość nie jest nadzwyczajna, już na 2-3 dzień mam pościerane końcówki, a to przy ciemnym lakierze bardzo rzuca się w oczy.

 Tak wygląda lakier w świetle sztucznym.

I jak Wam się podoba? Bo mnie zauroczył ten kolor i na pewno będę sięgać po niego częściej :)


pozdrawiam,

28 komentarzy:

  1. kolor jak najbardziej mój :) a kształt paznokci jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę ci takich paznokci :) ja za każym razem kiedy próbuję je zapuścić niestety ale się łamią ;/

      Usuń
    2. ja używam odżywki Eveline 3w1, najpierw według zaleceń, a teraz pod każdy lakier i mam w końcu paznokcie :)

      Usuń
  2. Cudowny kolor, pyszna malinka :). Śliczny połysk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra kolorek. Uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory wolałam inne kolory, ale ten mnie urzekł :)

      Usuń
  4. Ciekawy kolor. Barwi skórki przy zmywaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywałam go dość ostrożnie i nie zabarwił mi skórek :)

      Usuń
  5. jest naprawdę ładny- ma piękne wykończenie i wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ;] Ale ostatnio wolę błyskotki na paznokciach ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. wow , piękny , nasycony i tylko 1 warstwa !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor. Mam podobny i ostatnio ciągle nim maluję paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie zachwycają, a kolor jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny lakier. Ma w sobie taką głębie. :) Patrząc się na te zdjęcia, a później na moje paznokcie dostaję kompleksów ;(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się błyszczy. I kolor ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jest prześliczny :) bardzo elegancki odcień

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mam problem z czerwonymi lakierami- jakoś nigdy nie mogę znaleźć ładnego odcienia ale ten jest naprawdę ładny

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się taki kolorek, fajny efekt.:P
    Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger