maja 27, 2013

Ostatnie nowości ;)








Ostatnio nie kupowałam za wiele, ale jednak coś tam kupiłam ;) Już od ponad tygodnia jestem w posiadaniu little hotties z Aromatelli i bardzo się zdziwiłam, że są takie malutkie ;D Nie są za tanie, bo 35 zł + wysyłka, ale dostajemy 35 sztuk w takim pudełeczku. Dam Wam znać czy warto :)
Przyszła do mnie moja karta blog ze współpracy z JM Spa&welness a wraz z nią kolejne masełko, które uwielbiam oraz kula do wanny. Nie mam jak zużyć, więc oddam którejś z Was jeżeli będą chętne ;)

No i oczywiście najnowsze Rossmanowe zdobycze. Niestety i ja uległam, ale kupiłam najpotrzebniejsze rzeczy ;) (na zdjęciu brak chusteczek do demakijażu Rival de Loop)
Kupiłam kilka maseczek, bo w takiej promocji warto było, a są bardzo fajne. Oraz 2 saszetki peelingu gruboziarnistego z perfecty.
Skusiłam się na dwa lakiery Manhattan, podobne kolory, a jednak takie inne :) Również kupiłam odżywkę, którą polecała Jamapi, liczę na podobne efekty, bo przestaję ufać odżywce eveline...Zdecydowałam się też na dezodorant, który zawiera ałun i jakoś szczególnie mnie nie zachwyca (nie był na promocji.
Najnowsze zamówienie na Edibazzar.pl, z okazji dnia matki była promocja 15%, więc postanowiłam kupić naszyjnik oraz bransoletkę. Głównym zakupem były zaczepy do stanika, aby ściągać ramiączka :)
Od Maliny otrzymałam do testów żel pod prysznic w galaretowatej konsystencji ;D I do tego jaka duża butlla :) Do tego ma śmieszny sznureczek, ale zdjęłam go i dałam Milce :)
 Om nom nom ;>
Czasami lubię pójść do SH, bo czasami można coś fajnego wypatrzeć. I dziś kupiłam sukienkę, w śliczne wzory za 20zł (metka z Topshopu).
 Skusiłam się też na spódnicę za 16zł, trochę krótka, ale do leginsów będzie w sam raz.
Ja jestem zadowolona z zakupów :)
Miał być dziś post o nowym WiboBboxie, ale sąsiad odebrał, a jeszcze chyba jest w pracy :( Trudno, będzie jutro :)

pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. fajne nowości, a jaki kociak cudowny!
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście że uroczy, wszystkie są urocze :D

      Usuń
  2. cudna sukienka i jaki fajny kociak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka szczególnie te naszywane wzory kwiatów dodaja jej niesamowitego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten żel, ale nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w fazie testów liczę na to że przypadnie mi do gustu, bo zapach ma sliczny :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych Little Hotties. Bardzo lubię BC :)
    Kicia jaka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kociak ;)
    Też chcialam kupic sobie ten naszyjnik ale kupilam podobny bo stwierdzilam ze ten bedzie sie zle ukladal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie nosilam, ale jest sliczny i temu go wzięłam :)

      Usuń
  7. Również kupiłam tą odżywkę do paznokci, zresztą już drugą i jestem z niej zadowolona :) Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co po kilku uzyciach nic się nie łamie (odpukac :D)

      Usuń
  8. jestem ciekawa little hotties. i śliczna biżuteria. u mnie zaczepki do ramiączek się nie sprawdziły, ale mam nadzieję, że Tobie posłużą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :) i też galaretowaty żel mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  10. kot i tak wymiata !!
    kurde szkoda ze nie wiedzialam o tej promocji w edi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej dodać ich do newslettera i czasami są promocję fajne, może zrobią też na dzień dziecka :)

      Usuń
  11. ciekawa jestem tego żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, nigdy nie uzywalam takich galaret pod prysznicem :)

      Usuń
  12. żel pod prysznic wygląda zachęcająco! i sukienka przeboska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bomba, ale kociaaaaaak - cudo! Przepiękny jest i poproszę jego więcej zdjęć w kolejnych postach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego żelu pod prysznic :)
    Maseczek z Dermaglinu jeszcze nie miałam ale dzisiaj będę przechodzić obok Rossmanna to może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam je bo mają świetny skład, ciekawe tylko czy posłuży się mojej cerze

      Usuń
  15. Świetne nowości ;)
    A kotek uroczy ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger