czerwca 09, 2012

Wzornik na lakiery i dwa MIYO prezentują się na pazurkach :)



Jak wczoraj mówiłam, tak dziś zrobiłam :) Wzięłam kawałek tekturki i zrobiłam sobie wzornik zakupowy :) Już tyle razy nie wiem jakie kolory mam, że w końcu zrobiłam sobie taki do portfela :) Na zakupach będę sobie przegladać :)

Jest dość prosty do wykonania, bierzemy kawałek tektury (np. okładka z zeszytu - ja wzięłam z bloku ostatnią stronę oderwałam i na niej zrobiłam :) i malujemy i piszemy :) Mi jeszcze trochę zapasu zostało z jednej strony (tym lepiej :D )

Dziś sobie zmalowałam paznokcie na kolorki, które wczoraj udało mi się zakupić. Ten poniżej ma numerek 49, ale ten drugi nie miał naklejki i niestety nie wiem jak się nazywa (ja nazwałam go papaya ;)


Jak Wam się podobają? Świetnie się prezentują na paznokciach, ale zobaczymy jak z trwałością :) Szczerze powiedziawszy mam ochotę na więcej, tylko widać że niektóre są bardziej kryjące, a inne mniej...

Miałam się dziś wybrać po pędzel Eco Tools, ale jest taka brzydka pogoda, że się nie chce ruszać z domu... Może i dobrze, bo przynajmniej siedzę piszę pracę licencjacką, zamiast łazić wydawać kasę :D

Miłego popołudnia :)

pozdrawiam,

61 komentarzy:

  1. O to to :) dobry pomysł z wzornikiem :)

    Powodzenia w pisaniu pracy, wiem co to znaczy, bo ja w tym roku mgr piszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mam nadzieję, że zdążę napisać :) i życzę Ci powodzenia w pisaniu !

      Usuń
  2. też robiłam kiedyś, ale dawno - czas na uaktualnienie :)
    jak Ty to w portfelu mieścisz? wydaje się być spory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to taki kartonik składany:) Na pół złożony i pasuje idealnie :)

      Usuń
  3. Takie puste plastikowe wzroniki na bank można kupić na targach kosmetycznych, pewnie w sklepach też bywają, chyba poniżej 10 zł. Wcześniej też zdarzało mi się kupić dubel koloru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam kupić na allegro, ale pomyślałam po co mam wydawać za wzornik + wysyłka (około 10zł) jak mogę zrobić na kartoniku i za te 10 zł kupić 3 kolejne lakiery MIYO :D

      Usuń
    2. a i takich plastikowych raczej do portfela nie zmieścisz ;)

      Usuń
    3. A kartka za to trochę przekłamuje kolor, więc wybór jednak nie jest taki oczywisty;)

      Usuń
  4. oba kolorki śliczne. Fajny pomysł z takim wzornikiem. Chociaż dla mnie mało przydatny, bo mam mało lakierów i raczej pamiętam co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wtedy może i mało przydatny, ale ja mam ich sporo...

      Usuń
  5. Co do zakupu pędzla to może poczekaj z tydzień? W sobotę 16.06 jest promocja 50%:) Tylko nie jestem pewna czy na wszystkie rodzaje czy tylko na wybrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też nie wiem jakich pędzli to dotyczy, no ale może i racja poczekam :)

      Usuń
  6. Noo genialny pomysł!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kolorków! <3 ten zloty sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żółty jest śliczny, sama bym się skusiła na taki kolor zwłaszcza, że u mnie pogoda nie zachwyca i trochę słonecznego kolorku by się przydało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo u mnie z pogodą... Trochę lata na pazurkach :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł z tym wzornikiem zakupowym :)
    Wow ! Świetne kolory tych lakierów takie wyraźne a takie najbardziej lubię :)
    Masz rację jest brzydka pogoda a na dodatek mamy czerwiec gdzie powinno być mega ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A ten kolor jaśniejszy póki co jest moim ulubionym :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł z tym wzronikiem :) żółtki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój pomysł, tylko u kogoś na blogu widziałam i zrobiłam sobie :)

      Usuń
  11. Tez by mi się taki wzornik przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle razy się zbierałam, żeby to zrobić i pewnie zaraz sobie taki wzornik zrobię! choć i tak się ograniczam z lakierami, to zawsze się przyda :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się długo za to zabierałam, ale w końcu mam :)

      Usuń
  13. a ja chciałam wzornik kupić, ale nigdzie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry pomysł z tym wzornikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł zaraz lecę zrobić swój wzornik ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tym wzornikiem, też muszę taki dla siebie zrobić, bo później okazuje się, że mam same niebieskie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ostry ten żółty ;-) super cena lakierów, zacheca!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne lakiery. mam z tej firmy jeden.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, muszę to wykorzystać bo ostatnio dostaję oczopląsu za zakupach.Mam ten kolor czy jeszcze nie?
    Na razie mam tylko spisane numery cieni Inglot, żeby nie dublowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieni inglota nie mam już :) Jakoś nie zdarza mi się kupować tam cieni, wolę sleeka:)

      Usuń
  20. Policzyłam Twoje i mam 2x więcej lakierów i pamiętam jakie mam kolory, nie zdarzyło mi się kupić 2 podobnych. Nie wiem jak to robię, po prostu kocham moje dzieci i o każdym pamiętam, dlatego nie kupuję im bliźniaka ;)
    podoba mi się kolor papaya. takiego nie mam... jeszcze.
    =*

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł z takim kieszonkowym wzornikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysl z tym wzornikiem:)

    jak patrze na zdjecia z tymi letnimi kolorami na paznokciach to od razu chce mi sie plazy i slonca:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zółty śliczny.
    Ja też kupiłam żółty, nr 68 Egoist, ale jest on o wiele jaśniejszy i z leciutkimi drobinkami.
    Jak mi nie wykupią, to może się skusze na ten co Ty masz, bo brakuje mi właśnie takiego żółto-pomarańczowego.
    Ile warstw nałożyłaś?
    A ten drugi (też go mam :P ) to nr. 51 Papaya Dream, więc z nazwą idealnie trafiłaś :D

    Pomysł z wzornikiem o portfela jest świetny (choć w moim zapewne by się nie zmieścił lub szybko zniszczył od składania).
    Czasami się tylko zastanawiam, czy zdążę użyć tych wszystkich lakierów zanim zgęstnieją i nie będą już do użytku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to udało mi się trafić w kolor :D Warstw mam nałożone 2, ale wydaje mi się, żeby ładniej było i nie było prześwitów trzeba nawet ze 3 warstwy...
      Co do zgęstnienia to jakoś się tym nie przejmuję ;)

      Usuń
  24. ciekawe kolorki :)
    a ten wzornik lakierow to swietny pomysl, przynajmniej nie kupimy dwoch takich samych lakierow ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie można kupić lakiery tej firmy? + świetny pomysł na wzornik, ściągnę :P pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł i to kolorystycznie ułożone! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mmmm bardzo przydatne cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny ten kolor "papaya" . ;D
    świetny pomysł z tym wzornikiem. też muszę taki zrobić. : )

    OdpowiedzUsuń
  30. idę po ten żółty ^^ oczarował mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale super pomysł! To jest mój odwieczny problem... Kradnę pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tym wzornikiem. ja noszę taką zgapkę z zapasami kosmetycznymi w torebce. W drogerii wyciągam i już mnie nie kusi by ładować do koszyka 15 żel czy balsam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger