maja 18, 2013

Najnowsze zdobycze, nie tylko kosmetyczne :>






Troszkę się tego uzbierało w ostatnim czasie, ale oczywiście tak jakoś wyszło :) Najpierw zakup u jednej z blogerek, bardzo zależało mi na maseczce na nos z The Face Shop, do tego miniaturka podkładu benefit, cień inglota i dostałam krem do rąk Kamill.
Udało mi się być wśród 200 dziewczyn w konkursie Biovaxu "czapki z głów" i wygrałam maskę do włosów :) Do tego moje zdjęcie było wśród szczęśliwej 20 :D A to jest to szczęśliwe zdjęcie:

Ogólnie nie używam żadnych spf na ciało, ani na twarz, bo zapominam o tym, a że opalam się na brązowo, to nawet nie czuję takiej potrzeby. Ale od kiedy mam tatuaż o niego muszę dbać i postanowiłam kupić preparat na znamiona z Ziaji :) btw. jakie opakowanie a jaka tubka w nim była :D
A przy okazji zdjęcie tatuażu, dla Tych co nie widzieli, a wrzucałam na FB ;)

kolejne zakupy to Hebe i kupione w promocji plastry sensual, które uwielbiam, ale tej wersji jeszcze nie miałam ;) Kupiłam również płyn dwufazowy bielendy, co tu dużo mówić jest najlepszy :) I oczywiście dwa Essie w promocji :) Jeden wzięłam ja, a drugi moja przyszła teściowa ;)
I spontaniczne zakupy w Housie, ale za to jakie udane ) jestem mega zadowolona !!! Tym bardziej jak załapałam się na promocję - drugi za 1 zł :)
Ja noszę tylko wkrętki, uwielbiam po prostu, są takie delikatne nienachalne, a te są prześliczne :) 9,90zł
Bransoleta na rękę, śliczna i elegancka, przyda się na pewno:) 14,90zł
Naszyjnik, nigdy takiego nie miałam, a ten bardzo mi się spodobał :) 14,90zł
Kolejny naszyjnik, na początku nie byłam do niego przekonana, ale jednak skusiłam się. 29,90 zł.
Za całość zapłaciłam około 40zł, czyli jakby wychodzi 10zł za sztukę, deal życia :D
 No i buty, oczywiście w szafie się nie mieszczą buty, ale nie mam w czym chodzić...
 Prześliczne, kobiece sandałki, już czuję jak będę w nich popylać latem i nawet wiosną już :> 39,90 zł.
I nowe baleriny, bo moje stare coś sfatygowane i wczoraj natarłam sobie palec dzięki nim...
Na buty nie lubię dużo wydawać, bo czy drogie czy tanie to i tak tyle samo w nich chodzę :)

jak Wam się podobają moje nowości :)

pozdrawiam,

50 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie w czapie :D Nie dziwię się, że było tak wysoko :)
    Fajny tatoo i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Szczerze to nie spodziewałam się, że będę wśród zwycięzców, bo jakoś jak patrze na to zdjęcie to nic szczególnego w nim nie widzę, ale cieszę się :D

      Usuń
    2. dokładnie to miałam napisać! :D

      Usuń
  2. Sandałki śliczne!
    A Essiaki - sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoooo fajna ta promocja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. tatuaż robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Essie też się skusiłam :)
    a zdjęcie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa kosmetykomaniczka nie podaruje takiej promocji, mimo, że ma setkę innych lakierów :D

      Usuń
  6. Piękny tatuaż;) Mam takie pytanko w jakiej cenie był ten preparat na znamiona? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niecałe 9zł, ja kupowałam w sklepie Ziaji :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie ;) Muszę się po niego wybrać;)

      Usuń
  7. Ten naszyjnik z listkami śliczny;) A tatuaż cudowny, bardzo podoba mi się ten wzór!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) Ten naszyjnik z listkami mi również bardzo się podoba, już mojego narzeczonego mama chciała mi go ukraść :D

      Usuń
  8. Sandalki swietne i przepiekny tatuaz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sandałki to mi się udało świetne kupić :D
      dziękuję :)

      Usuń
  9. Piękny tatuaż! Zazdroszczę, bo... sama o takim marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tatuaży, ale Twój jest naprawdę ładny. :)
    A bransoletkę z House sama chciałam kupic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to śmigaj do house może jeszcze znajdziesz :D

      Usuń
  11. Czekam aż dasz znać co sądzisz o tej maseczce z biovaxu bo się czaję na nią :D Boże jaki piękny ten tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, najpierw muszę zużyć poprzednią maseczkę, zanim otworzę tą :D a to trochę minie...

      Usuń
  12. tatuaż jest bardzo fajny :)) i też czekam na opinię o masce do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, co do maski, to jak pisałam wyżej, muszę poczekać aż zużyję poprzednią ;D

      Usuń
  13. Śliczny tatuaż! ;) A z butami mam tak samo... W szafie się nie mieszczą, ale ja i tak nie mam w czym chodzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też bardzo podoba się tatuaż ;) baletki też świetne

    OdpowiedzUsuń
  15. na ten podkład już się czaję dość długo, ale jakoś nie mogę go kupić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nigdy nie myślałam o zakupie, ale normalnie jest rewelacyjny ;d

      Usuń
  16. świetne zakupy i ten tatuaż *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny tatuaż :) Mam takie same baleriny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Te baleriny trochę mnie obcierają... Ale jak nowe to często tak mam

      Usuń
  18. wow co za piękny tatuaż!REWELACJA!
    ciekawa jestem tej wersji zapachowej plastrów Joanny. Napisz o nich koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna biżuteria , , miałam podobne sandałki w zeszłym roku , tylko pomarańczowe ,
    gratuluję wygranej , ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolczyki.
    Co do rozbieżności: opakowanie/pudełko- racja :D Całkiem zabawne ;)

    No i gratuluję wygranej!
    A co do spf- warto używac na twarz nie ze względu na uvb, ale uva. Bo opalenizna opalenizną, a zmarszczki i zniszczenie dna swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję wygranej ;) fajne to zdjęcie
    i jaki ładny tatuaż, ja bym się nie odważyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd ja to znam - buty same wypadają z szafy, ale oczywiście non stop potrzebuję nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny tatuaż, jestem pod mega wrażeniem! Zakupy bardzo przyjemne, masz dobry gust:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tatuaż rewelacyjny a zakupy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiedziałam, że kupisz te essie w Hebe! :D
    Gratuluje wygranej - zdjęcie rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny tatuaz :) a maseczka na nos chodzi za mną od dłuższego czasu, jak wydenkuję moje niekończące się zapasy to na pewno ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne zakupy:) A tatuaż BOSKI:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger