listopada 14, 2013

Wibo, WOW sand effect nr 1 efekt matowego piasku oraz WOW glitter manicure pyłek brokatowy






W końcu znalazłam chwilę na bloga :) w ostatnim wibo Boxie znalazłam kilka ciekawych lakierów, a  wśród nich lakier piaskowy WOW effect. Ogólnie podoba mi się piasek na paznokciach, jednak ten nie specjalnie mi się spodobał, dlatego postanowiłam dodać na jeden paznokieć pyłek brokatowy, który o dziwo bardzo mi się spodobał :)

Bardzo lubię niebieski kolor na paznokciach, dlatego poszedł na pierwszy ogień z ostatniego Wibo Boxa.

Lakier nie sprawia trudności przy nakładaniu, świetnie się rozprowadza, nie smuży. Dwie warstwy to konieczność.
Schnie bardzo szybko, z reguły lakiery piaskowe schły u mnie w szybkim tempie. Jest również trwały, spokojnie trzyma się na paznokciach kilka dni.
Ze zmywaniem nie miałam żadnych problemów, może temu, że ten piasek jest bardzo delikatny i nie zawiera brokatu.

Co do pyłku brokatowego to naprawdę urzekł mnie, a bardzo rzadko mi to się zdarza. 


Świetnie prezentuje się na jednym paznokciu, na całej dłoni efekt jednak byłby przesadzony według mnie. Nakładamy lakier a następnie jeszcze zanim wyschnie sypiemy pyłek. Trzeba mieć pod spodem jakąś kartkę, aby nie ubrudzić wszystkiego ;)

Po nałożeniu czekamy, aż lakier pod spodem wyschnie i strzepujemy resztę brokatu i gotowe :) Nie nakładałam top coat, nie chciałam psuć tego efektu, a i tak brokat nie odpadał z paznokci w szybkim tempie.
Cena: lakier piaskowy ok. 7zł, pyłek ok. 8 zł
Dostępność: Rossman






Lakier piaskowy jest dość ciekawy, kolor bardzo w moim guście, jest bardzo delikatny, ale z daleka wygląda jakby pościel sie odgniotła na niewyschniętych paznokciach ;) 
Pyłek brokatowy bardzo mi się spodobał, idealny na sylwestra czy inne wyjścia :)
Oba produkty godne polecenia.

pozdrawiam,


34 komentarze:

  1. szczerze powiem, że sam piasek lepiej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię piaski i niebieskości, także ten mi się też podoba :D I brokat ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za brokatami nie przepadam, ale ten bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny ten piasek. Muszę sama zaopatrzyć się w jakiś. Bo wstyd się przyznać, ale jeszcze żadnego piaskowego koloru nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi się ten pyłek brokatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się kolor lakieru niż rodzaj wykończenia, ale z drugiej strony one lepiej wyglądają na żywo bo mało fotogeniczne są. Udany pomysł z pyłkiem, wpada w oko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor mi również bardzo odpowiada :) Lubię też piaskowe wykończenie, jednak te jest zbyt słabe...

      Usuń
  6. kolor obłędny :) również lubi niebieskości na paznokciach :) pyłek fajny ale dla mnie za dużo zabawy z nimi by było

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wygląda połączenie piasku z glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, chociaż ja nie przepadam za takimi brokatami.

    OdpowiedzUsuń
  9. pyłek faktycznie ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wreszcie jakiś piasek zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten brokat wygląda idealnie:)uwielbiam błyskotki na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten pyłek :) Lubię takie dodatki na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię piaskowe lakiery, ten jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie ten brokat wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda taki mix wykończeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie świetnie wygląda ten piasek szczególnie w połączeniu z tym pyłkiem.
    Oba cuda bym z chęcią przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze,świetny ten lakier !

    OdpowiedzUsuń
  18. pyłek brokatowy generalnie wygląda ciekawie, ale wydaje mi się że może haczyć i przeszkadzać :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny ten piasek od Wibo ;) ale odpuściłabym sobie już zdobienie serdecznego ;)
    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam.

    Nie miałam jeszcze takiego lakieru, ale dzięki Tobie na pewno wypróbuję :D

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - jeżeli jesteś zainteresowana to więcej info znajdziesz u mnie.

    Zapraszam serdecznie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piaski mnie kompletnie nie przekonują, za to te brokaty są śliczne :) Sama kupiłam sobie czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się ten kolorek na Twoich pazurkach :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny ten lakier piaskowy, ostatnio rozwiązałam jego kupno. Ale ten pyłek to robi efekt wow, jest boski, musze go mieć!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger