listopada 03, 2013

OPI, Muir Muir on The Wall. San Francisco Collection







Na targach kosmetycznych w Gdańsku skusiłam się na set mini lakierów OPI. Nie byłam przekonana co do kolorów, ale jednak skusiłam się. Kolory są iście jesienne, a na pierwszy ogień poszedł kolor, który najbardziej mi się spodobał z całego kompletu o nazwie "muir muir on the Wall".
Lakier ten troszkę sprawiał mi problem w fotografowaniu. Kolor zawiera dużo małych drobinek i inaczej wygląda w słońcu i inaczej w cieniu ;)
Świetnie kryje, dwie warstwy to u mnie standard.
Jest to wersja mini, dlatego pędzelek też jest mini i przez to źle się maluje takim małym pędzelkiem, ale nie szkodzi. Lakier szybko schnie, co przy małym pędzelku nie jest raczej zaletą, bo trzeba dokładnie nakładać inaczej szybko zastyga i tworzy smugi.
Lakier ten jest strasznie nietrwały, nie wiem z czego to wynika, ale na drugi dzień miałam już pozdzierane końcówki. Jak na taki drogi lakier to raczej kiepsko.
Cena: (za mini set) ok. 35 zł
Dostępność: sklepy internetowe







Zobaczymy jak sprawdzą się pozostałe kolorki z tego seciku, ale jakoś nie wróżę im świetlanej przyszłości ze mną. Nie wiem też skąd te ochy i achy nad marką OPI, skoro są tak nietrwałe (miałam już pełnowymiarowy kolor i był tak samo nietrwały)... Essie u mnie wytrzymuje kilka dni bez uszczerbku, jak również niektóre inne tańsze lakiery...

pozdrawiam,

28 komentarzy:

  1. Ładny ma odcień :)
    szkoda tylko, że okazał się taki nietrwały. Oby reszta była lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, jesienny kolorek :)
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jak najbardziej jesienny, ale na pewno nie zabraknie u mnie również letnich kolorów :)

      Usuń
  3. kolorek świetny! są lakiery, które nie chcą się otworzyć przed aparatem, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ale dla mnie się już przejadł.
    Miałam kiedyś podobny i za często go nakładałam na paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze taki nie trwały. Również chciałam się skusić na ten mały zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie mój kolor! Uwielbiam!

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny, tajemniczy kolor z super połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny, szkoda że lakier nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolor, szkoda tylko, że ten pędzelek mały, bo ja średnio operuję pędzelkami i może to mieć nieestetyczne efekty

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny na pięknych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na tym zdjęciu z perłami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek ciekawy ;D idealny na jesień ;DD

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mnie dla troszkę za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor na jesień - również preferuję ciemne lakiery gdy za oknem robi się już zimniej... Chciałam jeszcze dodać, że taki kolor super wygląda właśnie na takiej długości paznokcia - masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://kwiatuszekk95.blogspot.com/2013/11/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Szkoda, że w innych kwestiach się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger