listopada 29, 2013

L'oreal Paris, Elseve - eliksir odżywczy







Już od dłuższego czasu nie rozstaję się z tym kosmetykiem do włosów, jest nim L'oreal Paris eliksir odżywczy. Używam go oczywiście na końcówki włosów jeszcze na mokre włosy...






Eliksir to olejek, a raczej unikalne połączenie 6 olejków kwiatowych:
- olejek z kwiatu lotosu - odżywia włókno włosa i chroni je,
- olejek rumiankowy - przywraca blask matowym włosom, zmiękczając włókno włosa,
- olejek z kwiatu tiaré - zapobiega wysuszeniu włosów,
- olejek ze złocienia - przywraca włosom blask,
- olejek różany - dostarcza włosom składniki odżywcze,
- olej lniany - dostarcza włóknom włosów intensywne odżywienie.








Olejek ten ma bardzo wygodne opakowanie z pompką, przez co dozujemy odpowiednią ilość produktu.
Ma bardzo przyjemny zapach, nie jest mocno lepki, lekko leisty i nie ma koloru.
Stosuję do na mokre włosy, wcierając w końcówki, aby ułatwić rozczesywanie. Nie wiem jak bym sobie bez niego poradziła :) Na suche włosy sprawdza się równie świetnie, wygładza je i nie przesusza, nawet nadaje im blasku. Jednak nie poprawia ich kondycji na dłuższą metę. Na drugi dzień i tak mam problem z rozczesaniem włosów i bez dodatkowego poślizgu się nie obejdzie ;)
Do tego jest bardzo wydajny, zostało mi około połowa opakowania, a ja mam ten olejek chyba z rok czasu :)
Cena: ok. 50 zł
Dostępność: drogerie,







Bardzo lubię ten olejek, mam suche włosy i po umyciu nie wyglądają najlepiej, dlatego ten olejek świetnie je wygładza. Cena może jest wysoka, ale jest naprawdę wydajny. Szczerze polecam.

pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Musze sprobowac w koncu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt :) super, że ma tyle olejków w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie, że ma, ale szkoda, że nie widać zauważalnej poprawy :)

      Usuń
  3. widziałam go dwa dni temu, kiedy miałam okazję dłużej pobyć w super pharm i mam wobec niego poważne zamiary ;d cena jedynie jest nieco odstraszająca, ale raz na jakiś czas, można sobie pozwolić : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki wydatek na raz to rzeczywiście sporo, ja kupiłam w promocji - coś około 30 zł, więc jeszcze w miarę :)

      Usuń
  4. mam go i rowniez jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno go kupię, przy jakiejś najbliższej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie bym sie zaopatrzyla w taki olejek! Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na moje oko podobny do mojego Gliss Kur'a :)
    Lubię takie wygładzacze, chociaż cena odrzuca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może się skuszę, skoro taki wydajny

    OdpowiedzUsuń
  9. tego akurat nie miałam, ale serum z biowaxu skradł moje serce! szczególnie teraz kiedy moje włoasy puszą się on jeden daje im radę, ale już powoli mi się kończy więc skuszę się na ten eliksir ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dziewczyn go poleca, ale na razie mam spory zapas olejków więc sobie podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie drogi jak na serum do zabezpieczenia końcówek... od siebie mogę polecić kurację z olejkiem arganowym z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę racji w tym jest, tani niestety nie jest. Jak na razie używam nowości od Garnier "Opatrunek na Rozdwojone Końcówki" i sprawdza się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie, ale cena trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger