października 11, 2012

Deep Cleansing Nose Pore Strip - Beauty Formulas










Pewnego dnia natknęłam się przypadkiem na głęboko oczyszczające plasterki na nos. Byłam bardzo ciekawa, więc kupiłam. Jeden plasterek kosztował 2,28zł.







Oczyszczające paski na nos ze specjalnie opracowaną formułą zawierającą aktywny węgiel przeznaczone są do usuwania zaskórników, zanieczyszczeń i sebum.
Zawart w paskach aktywny węgiel jet sprawdzonym środkiem w skutecznej walce z zanieczyszczeniami, a olejek z mięty pieprzowej i ekstrakt z oczaru wirginijskiego zapewniają uczucie chłodu i świeżości oraz działają ściągająco i przeciwbakteryjnie.
Paski w prosty sposób oczyszczają i zamykają pory, dzięki czemu skóra staje się zdrowsza. Opracowane specjanie do stosowania na powierzchni nosa, paski idealnie przywierają do zanieczyszczeń w porach, będących przyczyną zaskórników.
Efekt widoczny jest natychmiast po usunięciu paska. Paski są hypoalergiczne, testowane dermatologicznie.

Skład: PVP/VA Copolymer, Polyvinyl Alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Bentonite, Charcoal Powder, Kaolin, Hamamelis Virginiana, Alcohol Denat, Butylene Glycol, Aloe Barbadensis, Dipotassium Glycerrhizate, Glyceryl Isostearate, Mentha Piperita Oil, Iron Dioxide, Titanium Dioxide, Methylparaben




 




Naklejamy go na nos czarna stroną i zostawiamy na 10minut.

Ciężko je się przykleja do nosa, nie chciały przylegać, musiałam dociskać palcami, nie wiem może to wina kleju, ale nie tak to sobie wyobrażałam...
Za dużo nie wyciągnęły, a wręcz wcale i wydaje mi się, że to wina słabego kleju (Na zdjęciu poniżej widać plasterek po zdjęciu z nosa ).



Cena uważam, że jest minusem, bo jak na plastry, które nic nie robią to 2,30zł to jest dużo !


Na pewno nie polecam Wam tych plasterków, nie dość, że się nie kleją do nosa tak jak powinny, to zaskórniki jak były tak są...

A Wy używałyście kiedyś plasterków na nos? Jest coś co polecacie ?


pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Nie używałam, chociaż zawsze byłam ciekawa działania, ale jak widać z recenzji - działania nie ma żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. testowałam kilka razy podobne plastry i byłam zawiedziona

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam je wypróbować, ale skoro mówisz że się nie sprawdziły to spasuję ;)
    http://www.facebook.com/ZamykamyUmysly?notif_t=page_new_likes - polubisz? bardzo mi zależy,
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się nie sprawdziły, ale widziałam różne opinie w internecie

      Usuń
  4. Ja mam też z tej firmy ale jakieś inne jakby, z obu stron są białe. Naklejają się dosyć mocno i trzymają spoko ale co do czyszczenia to też średnio, coś tam wyjdzie ale mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też te białe i uważam, że są równie bezużyteczne :)

      Usuń
  5. O! Nigdy nie słyszałam o takich plasterkach - wstyd mi ;) ciekawa rzecz i przydatna, szkoda tylko, że nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam je ale wole osobiście białe z tej firmy plastry bardziej działają i w anglii koszt opakowania to 2 funty a u nas pudełko 15 zł całe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet za funta, w funciakach są ;)

      Usuń
    2. białe plastry też mi się słabo kleiły, jeszcze gorzej jak te czarne...
      To jak za funciaka to wow, strasznie tanio

      Usuń
  7. nawet kiedyś miałam je kupić ale po twojej recenzji już nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam w sumie takich plastrów ale dobrze wiedzieć że te się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam przetestować no i jak to często bywa się zawiodłam :)

      Usuń
  9. Kiedyś miałam ochotę je kupić, ale tego już nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też miałam ochotę je kupić. Ale odpuszczę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, jakiś szajs. Wiele dziewczyn ich nie poleca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam wiele negatywnych recenzji, ale pozytywne też widziałam

      Usuń
  12. ech jakis bubelek, napewno istnieja lepsze plasterki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wierzę tyle negatywnych opini ? ;o A dla mnie te plasterki to strzał w 10! Ładnie oczyszczają, a jak nie chcą się kleić to znaczy że skóra jest za mało wilgotna. :) Jestem w szoku wychodzi na to że albo trafiam na wyjątkowe egzemplarze albo no nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger