lutego 16, 2014

ORLY | Jealous, much?







Podczas wyprzedaży lakierów Orly zakupiłam dwa lakiery. Jeden to ten, który właśnie prezentuję, a drugi jest w kolorze białym. Źle spojrzałam na swatche w necie i nie jestem zadowolona z tego zakupu. Ale trudno ;) Za to ten w kolorze pistacjowym jest świetny, jednak miałam z nim małe problemy... Przepraszam też, za jeden z paznokci, ma troszkę inny kształt, bo ciągle mi się łamał...
Lakier niestety nie kryje najlepiej, dwie warstwy to konieczność. Przy dwóch warstwach jest pełne krycie i ma prześwitów. Ma przepiękne kremowe wykończenie, prawie żelowe. Sama buteleczka jest ogromna wręcz, bo ma aż 18ml.
Pędzelek jest idealny, świetnie dopasowuje się do płytki paznokcia. Jest dość szeroki, ale precyzyjny. Również konsystencja jest odpowiednia, nie leje się, ani nie jest za gęsty. Co do nakładania, to trzeba uważać, bo troszkę smuży.
Niestety bardzo długo schnie, to była masakra czekając na to bym mogła położyć kolejną warstwę. Pierwsze malowanie nie wyszło mi, bo malowałam wieczorem, byłam pewna, że wyschło, a rano oczywiście poduszka odciśnięta. Dlatego lepiej nie malować nim paznokci przed snem, bądź warto użyć wysuszacza.
Jeszcze co do trwałości to wytrzymywał u mnie średnio 3-4 dni na paznokciach, końcówki zaczęły się ścierać. Niestety nawet na drugi czy trzeci dzień, gdy paznokcie są już wyschnięte łatwo porysować ten lakier, mimo użycia top coatu...

Cena: ok. 40 zł / 18ml.
Dostępność: sklepy internetowe/stacjonarne

Może na jakiejś promocji skuszę się jeszcze na jakiś lakier, tak dla porównania. Jednak uważam, że są bardzo drogie jak na jakość, którą oferują.

pozdrawiam,


20 komentarzy:

  1. ale śliczny kolor, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna miętka, ale jakość w porównaniu do ceny wypada słabiutko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trochę kosztuje, więc oczekiwałam większej trwałości ;)

      Usuń
  3. Ja też nie jestem zbytnio zadowolona z lakieru Orly, który posiadam.
    Za pełną cenę na pewno bym go w życiu nie kupiła, mam jeszcze jeden kupiony na wyprzedaży i jeśli on będzie taki słaby to już więcej po te lakiery nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień, szkoda, że sprawia troszkę kłopotów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek, szkoda, że Orly są takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę podoba mi się ten lakier, ale teraz juz raczej skreślę go z wishlisty ;/
    ja sie ostatnio zaopatrzyłam w swoje 3 pierwsze Orlatka i na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cena!
    Szkoda, że ma takie słabe krycie...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek rewelacja! Na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak długo schnie to nie dla mnie. :P Kolor fajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. no kolorek eleganki, ale faktycznie za tą cene po tym co opisałas to nie ma rewelacji..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam właśnie na pazurkach bardzo podobny z Essence :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładniutki! szkoda, że długo schnie.. ja nie umiem wysuszaczy używać, więc nie miałabym do niego cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Post zakupowy był prawie tydzień temu :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger