lutego 23, 2014

L'OREAL | False Lash Wings Mascara - tusz do rzęs






Jakiś czas temu otrzymałam do testów tusz L'oreal false lash wings. Bardzo polubiłam tusze tej firmy, mimo że nie są tanie... Zawsze wybierałam szczoteczki silikonowe, jakoś bardziej do mnie trafiały i świetnie rozczesywał rzęst. Oczywiście mam swoich ulubieńców z niższej półki cenowej jak i wyższej i ten okazał się trafić do tej puli ulubieńców... To mój drugi tusz tej marki i zdecydowany faworyt wśród wszystkich tuszy, które posiadałam (i posiadam).





Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:
- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,
- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.
Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości.  



 





Zacznę od tego, że moje rzęsy są długie i gęste same z siebie, nigdy z resztą nie miałam "obsesji" na punkcie rzęs, do tego przyznam, że nigdy nie miałam sztucznych rzęs :)
Opakowanie tego tuszu jest bardzo eleganckie. Szczoteczka jest silikonowa, a jej wygląd jest inny niż zwykłych szczoteczek, bo jest asymetryczna. Z jednej strony ząbki są standardowe a z drugiej są pod skosem (tzw. skrzydło motyla). Używałam jej z obu stron i uważam, że to fajne rozwiązanie.

Ta szczoteczka działa naprawdę tak jak obiecuje producent, natychmiast wydłuża rzęsy. Uwielbiam ją! Nadaje rzęsom naprawdę kolor głębokiej czerni.
Ja do malowania górnych rzęs używam głównie tej skośnej strony, a do dolnych standardowej. Tak osiągam najlepsze efekty :) 
Do tego po ponad miesiącu używania tusz nadal jest jak należy i nie wysechł. Nawet jest lepszy, bo po pierwszych użyciach był za rzadki.
Obecnie to mój ulubieniec. Nie skleja rzęs, nie zostawia grudek na rzęsach. Czasami jak chcę mieć mocniej pogrubione rzęsy to nakładam delikatnie drugą warstwę na końcówki rzęs, ale nie jest to konieczne. Efekt jaki daje na co dzień jest idealny. Tusz ten się nie kruszy. Po całym dniu noszenia go w pracy i potem w siłowni to jednak troszkę się osypał, ale to nic, bo rzęsy wyglądały dalej tak samo.
Jednak nie wiem jak zachowuje się na krótszych rzęsach, wydaje mi się, że może sprawiać trudność, bo szczoteczka jest dość szeroka. Czasami zdarzyło mi się delikatnie zaciapać powiekę górną, czy dolną, zwłaszcza tą skośną stroną.
Cena: ok. 50 zł
Dostępność: drogerie (szafy L'oreal)
Jest to obecnie najlepszy tusz do rzęs, jaki posiadam. Miałam swoich ulubieńców, ale ten zdecydowanie je przebił. Bardzo szybko wydłuża rzęsy i nie skleja ich, no dla mnie bomba. Niestety cena jest dość wysoka, dlatego warto polować na niego na wyprzedażach :) Szczerze polecam, zdecydowanie skuszę się na kupno.

pozdrawiam,
mimo, że otrzymałam ten tusz wa ramach testów nie wpływa to na moją opinię o produkcie

14 komentarzy:

  1. 50-60zl za maskare to dla mnie stanowczo za drogo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, dlatego są promocje i wtedy można taniej kupić :)

      Usuń
  2. Mam wersję srebrną z czarnymi paskami :). Efekt można powiedzieć identyczny.
    Jakie śliczne kreski... jestem takim beztalenciem ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz się chowa przy takiej kresce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) o kresce może jeszcze innym razem, teraz skupiamy się na tuszu :D

      Usuń
  4. Uwielbiam ta mascare, jest swietna i trzyma sie caly dzien :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka nie w moim guście i cena odstrasza, ale najważniejsze, że Tobie się sprawdza:) Ja ideału poszukuję nadal :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem, że to będzie mój następny tusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz! :) podoba mi się szczoteczka i efekt,ale poczekam na jakąś dobrą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! Chociaż pewnie ta szczoteczka by była za duża jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję w srebrnym opakowaniu i okazała się fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger