lutego 09, 2014

Niekosmetycznie - współpraca z Sammydress.com






Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma Sammydress w propozycją współpracy. Dziwne to dla mnie było, bo mój blog jest o tematyce typowo kosmetycznej... Dlatego pierwszego maila od nich olałam i nie odpisywałam nawet. Po otrzymaniu kolnejnego maila zaczęłam się zastanawiać, bo czemu by nie spróbować. 
W końcu blogerki modowe również otrzymują kosmetyki i piszą o nich na blogu. Dość długo zastanawiałam się czy zacząć współpracę... W końcu zdecydowałam się i w tamtym tygodniu otrzymałam wybraną przeze mnie rzecz. Wybrałam prześliczną szarą torebkę...

Wybrałam torebkę, bo akurat miałam zamiar zakupić nową. Ta bardzo mi się spodobała, a znajdziecie ją tutaj.
Ogólnie firma ta ma ogromny wybór ubrań, butów, torebek, biżuterii i wiele innych w dość dobrych cenach.

 
Bardzo ubolewam nad tym, że ramię torebki jest bardzo krótkie i rączki są tak sztywne, że ciężko się je wygina na boki. Jest wykonana z zamszu i jest bardzo lekka. Jeszcze nie wiem jak zachowa się po deszczu, ale mam nadzieję, że jakoś ją ukryję pod parasolem :)
Jest pojemna. Na co dzień do pracy mi wystarcza (spokojnie mieści się książka, portfel, kalendarz, i inne duperele). Teczki formatu A4 wchodzą bez problemu.
Dodam, że do torebki załączona była bardzo ładna zawieszka, niestety jest metalowa i przez co po pierwszym noszeniu na przodzie zrobiły się takie oto ślady :(( Na zdjęciach powyżej na szczęście tego nie widać.
Jako, że nie jestem blogerką modową nie robię outfitów, bo nie mam odpowiedniego fotografa (mam tu na myśli siostry, bo narzeczony jakoś nie ma cierpliwości). Nie znam się też najlepiej na modzie, więc post jest typowo w moim stylu :) 

Jednak mam nadzieję, że spodobał Wam się taki rodzaj prezentacji. Co do torebki i współpracy z Sammydress to serdecznie Wam polecam.

Thank You Penny :)

pozdrawiam,

21 komentarzy:

  1. Cudowną wybrałaś torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest. Szukam mniej więcej czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, chociaż torebka w takim kolorze by do mnie nie pasowała ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna współpraca :D torebka również

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładna ta torebka! Ja teraz czekam na wygraną sukienkę w konkursie blogowym, w którym byli sponsorem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna, ale mogłaby być nieco większa- lubię duuuże torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kształt ,szkoda tylko ze nie jest czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twoja torebka ;) Ja wybrałam inny typ, ale jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Podoba mi się bardzo. Czas najwyższy rozglądnąć się za jakąś nową na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna torebka - fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka bardzo ładna,Twoje fotki również,gratuluję współpracy :) ja miałam jedną niekosmetyczną od Firmooo ale olałam,drugi raz się nie odezwali :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczna jest ta torebka! Tylko szkoda, ze te skazy sie porobily od zawieszki ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torebka, ja bym chętnie taką nabyła .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger