kwietnia 25, 2014

COLOUR ALIKE | Nail Colour - Za zielone nr 482







Jakiś czas temu zapolowałam na promocje w sklepie colorowo.pl i zakupiłam kilka lakierów Colour Alike, między innymi właśnie ten o nazwie "za zielone". Nie przepadam za zielonymi lakierami, ale tak przeglądając swatche zdawał się wpadać w morski, a za tymi przepadam :) Postanowiłam spróbować i całkiem mi się podoba.
Lakier ten kryje bardzo dobrze, tutaj widoczna jedna warstwa, a to nie często się zdarza, aby lakier tak ładnie krył :)
Schnięcie lakieru trwa dość długo, przyspieszacze wysychania wskazane... Niestety trwałością nie grzeszy, bez utwardzacza sam nie wytrzymał nawet dwóch dni i zaczął schodzić z końcówek.
Cena: ok. 12 zł
Dostępność: sklepy internetowe - colorowo.pl






Kolor całkiem mi się podoba, ale tutaj akurat to gra najmniejszą rolę, bo trwałość nie jest zadowalająca... Kiedyś miałam jeden lakier Colour Alike z wymianki i też praktycznie po 2 dniach odpryskiwał z końcówek, ale liczyłam na to, że to taki wyjątek. Niestety okazuje się, że nie. Zobaczymy jak kolejne się sprawdzą, które posiadam w kolekcji.

pozdrawiam,


15 komentarzy:

  1. Kocham lakiery CA choć mam tylko Koziołka, Szarość Dnia i Holo Top. Twój kolor mnie oczarował, jest piękny. Trwałośc to jedyny minus tych lakierów ;] Teraz wyszły piękne holosie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nie bardzo przepadam za lakierami holo, ale może kiedyś się skuszę na jakiś ;)

      Usuń
  2. U mnie CA też trzymają się bardzo krótko. 2-3 dni to maksimum, ale niektóre kolory mają naprawdę piękne i oryginalne, więc trochę im to wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kolory mają śliczne, ale raczej nie skuszę się więcej na ich kupno

      Usuń
  3. Połyskiem przypominają paznokcie hybrydowe i pierwszy raz słyszę o tej firmie. Muszę im się bliżej przyjrzeć :)
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor rzeczywiście piękny, taki głęboki. Ale gdyby był bardziej trwały :)
    Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemal identyczny jak Amsterdam od Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny ;) ale chyba mam ze 3 podobne ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka wygląda jak kobo:) Śliczny morski kolorek:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek :) Lubię takie teale

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie kolorki, ale ja źle się czuję z nimi na paznokciach... Być może kwestia przyzwyczajenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger