kwietnia 19, 2014

BOTTEGA VERDE | Aloe mleczko do ciała







Przepraszam za chwilowy brak nieobecności na blogu, ale ostatnio troszkę wyjeżdżałam i nie było czasu myśleć... Na szczęście mamy teraz trochę wolnego, więc mogę nadrabiać moje zaległości blogowe.
Dziś na blogu będzie o mleczku do ciała firmy Bottega Verde. Przypomnę, że  firma Bottega Verde to włoska marka oferującą naturalne produkty najwyższej jakości. Znajdują się w nich kosmetyki do pielęgnacji włosów, ciała i paznokci, do makijażu oraz perfumy.
Zawsze wolałam masła do ciała, bo wydawały się bardziej treściwe, ale jednak to mleczko troszkę mnie zaskoczyło.





ALOE MLECZKO DO CIAŁA
Z ekstraktem z aloesu o działaniu nawilżająco-łagodzącym (250 ml). Orzeźwia skórę, zapewnia błyskawiczny komfort i poczucie nieskończonej miękkości. Pięknie pachnie!
Skład:






Mleczko ma bardzo praktyczne opakowanie z pompką, która idealnie tutaj pasuje i nie zacina się. Dozuje odpowiednią ilość produktu.

Konsystencja jest dość rzadka, jak przystało na mleczko. Kolor początkowo jest biały, lekko wpadający w zielony, ale po nałożeniu na skórę po chwili zaczyna robić się przezroczysty. 
Bardzo szybko się wchłania, i mimo tak lekkiej konsystencji bardzo dobrze nawilża i pozostawia skórę nawilżoną.  
Zapach jest bardzo przyjemny, świeży, bardzo mi się podoba.
Mleczko jest bardzo wydajne, wystarczy jedna pompka na posmarowanie powiedzmy dwóch łydek :) 
W ogóle to bardzo zaskoczył mnie skład, który na początku ma olejki, szkoda że dalej w składzie są parabeny...
Cena: ok. 25 zł
Dostępność: www.betterware.pl







Mimo, że zawsze stosowałam gęste masła do ciała, to to mleczko bardzo mnie zaskoczyło. Ma przepiękny zapach i używanie to sama przyjemność. A co najważniejsze świetnie nawilża. Według mnie idealny też jako ukojenie po opalaniu (idealny na lato), czy po depilacji (aloes).

pozdrawiam,


2 komentarze:

  1. Na letnie dni wydaje się być idealne. Skusiłabym się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto czasami spróbować czegoś nowego :) zwykle też używam gęstszych balsamów :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger