kwietnia 21, 2014

L'OREAL | Color Riche Vernis nr 305







Jak tam u Was po świętach? Ja końcu mam chwilę na odpoczynek :) Nawet takie jeżdżenie po rodzinie bywa męczące, ale teraz mam czas dla siebie... Dziś pokażę Wam bardzo ładny lakier z L'oreal, który kiedyś kupiłam w promocji w Superpharm.
Lakiery te mają śliczne eleganckie opakowanie, bez żadnych nalepek. Pędzelek jest idealny, świetnie rozprowadza lakier, nie tworzy smug.
Niestety nie kryje wystarczająco,  na zdjęciach widoczne dwie warstwy lakieru i widać bardzo delikatnie prześwit.
Schnie bardzo szybko. Zaskakująca jest trwałość lakieru, bo nawet bez utwardzacza wytrzymał około 5 dni.
Cena: ok 22zł
Dostępność: Drogerie, sklepy internetowe






Świetny lakier o perfekcyjnej trwałości, do tego nie jest jakoś strasznie drogi. Oczywiście cena jest adekwatna do jakości jaką otrzymujemy. Wybór kolorów też jest niezły. Zdecydowanie warto je mieć, polujcie na nie na promocjach :) Ten kolor jest bardzo urokliwy, szczerze polecam.

pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Nienawidzę prześwitów, szkoda że je ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety też ich nie lubię, z daleka nie rzuca się to w oczy. Ale wystarczy dołożyć jeszcze jedną warstwę :)

      Usuń
  2. ładny letni kolor, ale mógłby być bardziej kryjacy

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor, kolorem, ale jakie śliczne pazurki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, ale szkoda, że słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie energetyczne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek piekny tylko szkoda ze zostawia miejsca widoczne ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych lakierów jeszcze nie miałam, ale mi tak delikatnie prześwitujące końcówki nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, żywy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, wiosenny kolorek!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie wpadł mi w oko ten kolor i to że prześwituje.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to może ja się wypowiem, kolor przepiękny, no po prostu coś rewelacyjnego bardzo w moim guście xD co do trwałości nigdy się nie przekonam i nie chce nawet ;) ale chętnie bym go oglądał częściej na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger