maja 25, 2014

ESSIE | Tart Deco







Całkiem niedawno dorwałam na promocji w Super pharm 3 lakiery Essie, ale ten akurat udało mi się kupić w TK maxx w trójpaku, chyba za około 50 zł (3 lakiery)...
Kolor ten od bardzo dawna mi się podobał, ale nigdy nie mogłam go dostać, bo nigdy go nie było już na półce podczas promocji. Tym razem miałam fart ;)
Lakier kryje idealnie, nie pozostawia żadnych prześwitów. Już jedna warstwa kryje świetnie.
Lakiery te schną bardzo szybko, nawet bez przyspieszacza ;)
Trzymają się na paznokciach kilka dni, około 3-4.
Cena: ok. 30zł
Dostępność: Drogerie, sklepy internetowe

Uwielbiam lakiery tej firmy, są wytrzymałe i szybko schną. Szafy Essie mają ogromny wybór kolorów. Jednak wybrałam już te, które mi się najbardziej podobają i nie wiem czy przy następnych zakupach wybrałabym sobie jeszcze jakiś spośród dostępnych ;) Ogólnie bardzo polecam

pozdrawiam,


21 komentarzy:

  1. piękny kolor! taki typowo letni,soczysty :)
    jeszcze nie mam w swojej kolekcji lakieru od Essie ale na pewno za jakiś czas to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie podobnego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki, widziałam właśnie, że w SP są na promocji, ale nie ma śladu po fuji ani po watermelon niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kolor u kogoś, ale sama dziwnie się w nim czuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek. Ja Essiaka nie mam jeszcze żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie są to moje kolory, chociaż prezentują się ładnie.
    Chciałabym wypróbować jakiś lakier od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny a lakieru z Essie jeszcze żadnego nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, dobre krycie, tylko ta cena mogłaby by być kilka złotych niższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna brzoskwinka!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden z ładniejszych essiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :) W sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny lakier i piękny kolor

    zachęcam do dodania mnie, do obserwowanych :)
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger