maja 18, 2014

MAYBELLINE | Podkład do twarzy Super Stay Better Skin

 





Już od jakiegoś czasu używam podładu z Maybelline Better Skin, którego otrzymałam w ramach współpracy. Stosowałam go prawie codziennie i już mogę Wam powiedzieć dużo na jego temat :) Szczerze mówiąc pokładałam w nim wiele nadziei, bo z zewnątrz bardzo mi się spodobał, ale czy się sprawdził przeczytacie niżej...






NIEDOSKONAŁOŚCI, PRZEBARWIENIA, ZMĘCZONA SKÓRA?
PRZESTAŃ TYLKO MASKOWAĆ PROBLEM!
POSTAW NA PERFEKCYJNY WYGLĄD NATYCHMIAST I WIDOCZNIE LEPSZĄ SKÓRĘ DZIEŃ PO DNIU.
PERFEKCYJNY WYGLĄD. WIDOCZNA ODNOWA.
Żegnajcie
Nierówności
Szarość
zaczerwienienia
NASZ PIERWSZY PODKŁAD Z FORMUŁA Z ACTYL C DLA WIDOCZNEJ POPRAWY KONDYCJI TWOJEJ SKÓRY JUŻ W 3 TYGODNIE:
ZREDUKOWANE NIEDOSKONAŁOŚCI*
WYRÓWNANY KOLORYT*
JAK ODNOWIONA I PEŁNA ENERGII**

78% KOBIET POTWIERDZA LEPSZY WYGLĄD SKÓRY!**

* samoocena w grupie 94 osób
** samoocena w grupie 106 osób







Opakowanie jest bardzo eleganckie i bardzo podoba mi się dobór kolorów. Buteleczka jest szklana, posiada wygodną pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu i nie zacna się.

Ja otrzymałam kolor 021 Nude, akurat idealny dla mnie. Po nałożeniu na twarz kolor nie zmienia się. Podkład ten nie jest za gęsty ani za rzadki, ale trochę ciężko się go rozprowadza po twarzy, nie tworzy maski. Niestety mnie zapycha i zauważyłam, że po używaniu jego stan mojej cery się pogorszył. Podkład nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Wyrównuje również koloryt skóry.
Podkład ten nie kryje wcale najlepiej, większe zaczerwienienia nie są ukryte, a mam wrażenie nawet, że są właśnie jeszcze to podkreśla. Dlatego i tak po nałożeniu go nakładam punktowo korektor jeszcze na zaczerwienienia.

Nie pozostaje na twarzy przez cały dzień, po kilku godzinach się ściera i przebarwienia na twarzy są jeszcze bardziej widoczne. Lubi też zostawiać ślady na ubraniach i jeżeli go nie przypudruję to potrafi robić smugi.
Cena: ok 40zł
Dostępność: Drogerie






Niestety moja cera nie polubiła się z tym podkładem - wyskoczyła mi masa wyprysków, na dodatek podkład nie wytrzyma cały dzień na twarzy. Mam cerę trądzikową i czasami tak się zdarza, że jakiś podkład mi nie pasuje. Ten podkład niestety nie jest dla mnie, ale samo eleganckie szklane opakowanie bardzo przypadło mi do gustu :)

pozdrawiam,


20 komentarzy:

  1. Firma miała dobry pomysł, tym bardziej szkoda że kosmetyk się nie udał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pomysł na opakowanie świetne i to pewnie też skłania na zakup tego podkładu ;)

      Usuń
  2. Ja też nie do końca jestem z niego zadowolona. BTW. Tobie po rozprowadzeniu na dłoni też tworzył marchewkę, a na twarzy już nie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od aparatu? Nie zastanawiałam się na tym :D Na dłoni rzeczywiście wygląda ciemniej, ale on nie kryje tak mega dobrze więc jakoś się dopasowuje :)

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kuszą mnie podkłady tej marki, wolę sprawdzony HM albo Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jeszcze nie czytałam pozytywnej opinii tego podkładu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go i z tego co widzę na zdjęciach nie mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze okazał sie słabym produktem

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam na którymś z blogów, że strasznie się utlenia i ciemnieje ze dwa tony, więc masz szczęście, że u Ciebie się to nie stało.
    Dla mnie to już go skreśliło na wejściu, dalsze spostrzeżenia tylko mnie utwierdzają w tej decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z mojej by pewnie spłynął :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko wykończę wszystkie swoje podkłady - skuszę się na zakup tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiał się dzisiaj nad nim i dobrze, że go nie kupiłam bo mnie pewnie też by zapychał :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza :)

    No szkoda,że cię po nim wysypało więc u mnie też się nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu osobom się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję go wypróbować, u mnie niestety się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowanie typowe dla maybelline, a krycia to jakaś porażka ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby nie Ty zapewne kupiłabym go... Dziękuję za opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger