maja 11, 2014

BOTTEGA VERDE | Żel pod pryszniC Black Vanilla








Ostatnim produktem ze współpracy z Bottega Verde jest żel pod prysznic o zapachu czarnej wanilii.
Przypomnę, że  firma Bottega Verde to włoska marka oferującą naturalne produkty najwyższej jakości. Znajdują się w nich kosmetyki do pielęgnacji włosów, ciała i paznokci, do makijażu oraz perfumy.





Czy można wymarzyć sobie coś bardziej zmysłowego niż wanilia ukryta w kosmetykach rozpieszczających Twoje ciało? Ekstrakt z wanilii działa stymulująco, dzięki czemu skóra zyskuje piękny wygląd, miękkość i jedwabistą gładkość. A cudowny, waniliowy aromat otula ciało kuszącą woalką kobiecości. Formuła wzbogacona została wyciągiem z wanilii o właściwościach stymulujących, dzięki któremu skóra jest miękka i jedwabiście gładka.






 Żel zamknięty w dużym 400ml opakowaniu, ma typowe zamknięcie dla żeli.
Żel ten pieni się bardzo dobrze, jednak nie przepadam za zapachem wanilii i tylko dlatego nie polubiłam tego produktu za bardzo. Bardzo żałuję, że nie dostałam go o innym zapachu, bo dużo częściej bym go używała, bo ma świetne właściwości. Głównie taką, że po kąpieli zostawia zapach na skórze jeszcze przez dość długi czas.

Jest bardzo wydajny, wystarczy niewiele na umycie całego ciała.
Cena: 19,99 zł

Dostępność: betterware






Na początku bardzo zniechęciłam się do tego produktu, ze względu na zapach oraz samo opakowanie mi się nie podoba. Jednak w miarę używania całkiem się przekonałam, mimo zapachu, bo zostawia zapach na ciele dość długo jak na żel w tej cenie. Możliwe, że zakupię sobie z tej firmy żel o innym zapachu, bo mają bardzo ciekawe produkty.

Ogólnie z produktów tej firmy najbardziej polubiłam balsam do ciała, który świetnie nawilża ciało przez cały dzień go czuć na ciele, a ich tusz to rzęs bardzo mnie zawiódł.

pozdrawiam,


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach wanilii. Szkoda, że Tobie nie przypadł do gustu ani zapach ani opanowanie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ani firmy ani samego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zapach wanilii, więc pewnie polubiłabym się z zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne tej marki! Kiedy byłam we Włoszech w ich salonie, nie wiedziałam, na co się zdecydować, bo wszystko chciałam :D Najlepiej sprawdził się u mnie żel pod prysznic o tropikalnym zapachu, migdałowy balsam do ciała i kokosowy bezbarwny błyszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  6. taki ekskluzywny sie wydaje ;)) fajnie ciekawa go jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam waniliowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym go polubiła. Jestem wielką fanka wanilii ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger