maja 10, 2014

ROSEWHOLESALE | Moja przesyłka ;)







Całkiem niedawno otrzymałam propozycję współpracy z firmą Rosewholesale, akurat na tą się zgodziłam, bo wypatrzyłam, że mają bardzo ciekawe rzeczy. Jest to hurtownia odzieży, dodatków, kosmetyków oraz biżuterii. Mają ogromny wybór!
Przy wybieraniu skupiłam się głównie na biżuterii, bo jest z czym wybierać. Zwykła przesyłka nierejestrowana jest darmowa. 
Jak widać na zdjęciu wyżej jest tam kilka rzeczy i każda z nich bardzo mi się podoba.
Naszyjnik w kształcie skrzydeł wybrałam jako pierwszy, bo nigdzie takiego nie widziałam, a  wygląda przepięknie. Niestety już praktycznie po kilku dniach rozpadł się w miejscu styku skrzydeł i musiałam je połączyć drucikiem :/ Szkoda...
Bardzo delikatny naszyjnik w kształcie motylków, brakowało mi takiego delikatnego wisiorka na szyję i w końcu mam, póki co nosi się świetnie ;) Jest bardzo lekki i nie rzuca w oczy się aż tak bardzo.
Nie mam białego zegarka, a ten wpadł mi w oko. Jest elegancki, ale niestety okazał się strasznie wielki. W sumie nawet dobrze się prezentuje, jednak tworzy się na ręcę zielonkawy nalot po całym dniu gdy go noszę (mam srebrny zegarek noszony prawie non stop i nie ma z nim takiego problemu)...

No i kolczyki, które są prześliczne, zwłaszcza te rozgwiazdki. Kolczyki kwiatki są naprawdę duże, ale w cigu dnia ich nie czuć i są lekkie, bardzo je polecam. A kolczyki rozgwiazdy są bardzo eleganckie, uwielbiam je.

Podsumowując, naszyjnik skrzydła rozłączył się praktycznie po kilku dniach, pozostałe rzeczy świetnie mi służą i są warte zakupu. Ceny są dość przystępne, np. pierwszy naszyjnik kosztuje $3,35 więc w przeliczeniu na zł wychodzi ok 16 zł, więc naprawdę nieźle ! 

pozdrawiam,


17 komentarzy:

  1. wspaniała biżuteria, bardzo fajne się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, zwłaszcza jestem zadowolona z kolczyków :)

      Usuń
  2. zegarek mi się podoba, ale jak farbuje to nie chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe cudeńka :*
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmhmh piekna biżuteria i ten zegareczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne te świecidełka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna i ciekawa biżuteria.
    Lubię taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motylkowy naszyjnik jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy Ci przyszły :) oby długo służyły :) pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż z chęcią przejrzę ich dobytek.

    OdpowiedzUsuń
  11. skrzydła mega, szkoda że się rozpadły :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzydlaty naszyjnik i mi wpadł w oko, ale szkoda, że tak szybko się rozpadł :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger