listopada 11, 2014

ROSSMANN | Kosmetyki, które warto kupić na promocji w Rossmannie

Kosmetyki, które warto kupić na promocji w Rossmannie



Dużo ostatnio na blogach o promocji Rossmana 1+1, ja dziś przybywam tylko z moimi ulubieńcami drogeryjnymi ;)
W sumie jutro wybieram się tam właśnie na małe zakupy i sama chętnie przeglądam blogi w poszukiwaniu polecanych kosmetyków, więc może któraś z Was skorzysta :)
Są to kosmetyki,  których używam, bądź używałam.


Kosmetyki, które warto kupić na promocji w Rossmannie


Tusz Growing Lashes Wibo - Bardzo dobry tani tusz, warto go mieć, bo świetnie rozczesuje rzęsy. Na moich rzęsach sprawdza się świetnie.
Tusz Loreal Volume Lashes - najlepszy tusz jaki miałam, jak będą jeszcze jakieś nieotwierane w Rossmanie to na pewno wezmę.
Tusz Max Factor 2000 calorie - bardzo przyzwoity tusz, jak dla mnie nr 2 po Loreal.
Eyelinery Wibo - Bardzo dobre tanie eyelinery, są wydajne, kreski wychodzą świetnie. Zdecydowanie warte zakupu.
Maybelline, color tattoo - ostatnio codziennie używam cieni w kremie, często jako bazę i na to tylko eyeliner (oczywiście te w neutralnych kolorach, bądź w brązach). Bardzo trwałe, warto też je mieć.
Max Factor kredka w kolorze Natural Glaze - bardzo dobra miękka kredka do używania na linię wodną.

Kosmetyki, które warto kupić na promocji w Rossmannie


Bourjois, podkład healthy mix - świetny podkład, jeden z lepszych jaki miałam. Pięknie pachnie, dobrze kryje i nie tworzy maski. Bardzo go lubiłam. Na pewno do niego wrócę.
Max Factor podkład Xperience - bardzo dobry podkład, lubię go, bardzo dobrze kryje i jest trwały. Jeden z moich ulubieńców.
Róż Bourjous - Są bardzo delikatne, ładnie pachną i nie tworzą plam na twarzy. W promocji warto na niego polować.
Puder Synergen - całkiem dobry puder w bardzo niskiej cenie. Kiedyś używałam go codziennie, był świetny, teraz przerzuciłam się na puder ryżowy.
Rimmel, pomadki do ust -  mam jedną pomadkę w kolorze nude i bardzo ją lubię. Są niedrogie i nie wysusza ust, jest miękka, dobrze się rozprowadza i wygląda ładnie na ustach.
Bourjois korektor pod oczy - bardzo dobrze wspominam ten korektor, uwielbiałam go ;)
Lakiery Loreal - bardzo dobrej jakości lakiery, mają świetne minimalistyczne opakowania, jednak mają w kolekcji trochę słabo kryjących lakierów.
Lakier Rimmel Salon Pro - dobre, trwałe lakiery, duży wybór kolorów i są nie drogie.
Revlon, kredka do ust Just Bitten - jak dla mnie bardzo wygodne jest używanie pomadek w formie kredek do ust, te są bardzo trwałe i nie wysuszają ust. Bardzo lubię!


I to tyle z moich "ulubieńców" kosmetycznych :)

A Wy wybieracie się do Rossmana, czy tym razem odpuszczacie tą promocję? 

pozdrawiam,



12 komentarzy:

  1. Zainteresowały mnie tusze do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zakupiłam kilka kosmetyków w tej promocji ;> ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno so couture i colour tattoo :D Zobaczymy w praniu po co sięgnę i czy w ogole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pójdę po kredkę MF i poszukam czegoś do duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety tusz Loreal Volume Lashes jak i podkład Healthy Mix się nie sprawdziły w ogóle.
    Uwielbiam za to te małe lakiery z Loreal oraz Rimmel Salon Pro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba jesli pójdę to po jakieś lakiery. Ps tej zielonej maskary nienawidze jest okropna xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skorzystałam a tej promocji i tak na serio nawet nie żałuję...
    mam troszkę zapasów, więc kolejne zakupy kolorówki byłby mi naprawdę zbędne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten korektor od BOURJOIS :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam i kupiłam właśnie m.in. tusz 2000 calorie, tyle że z zakrzywioną szczoteczką - to mój ulubieniec :)
    Eyelinerów Wibo/Lovely mam kilka, rzeczywiście są bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zamiar kupić tylko tusz Maybelline Lash Sansational i wysuszacz Sally Hansen InstaDri :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rossman here I come!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger