stycznia 13, 2015

MAKEUP REVOLUTION | Paletka cieni ESSENTIAL MATTES

Tak, dziś recenzja paletki Make Up Revolution :) Skusiło mnie do zakupów wiele czynników, m.in. niska cena, ogromna popularność no i ciekawość. Jako, że mam paletkę Naked3 postanowiłam nie kupować Iconic3, która jest stworzona na podobieństwo właśnie naked3... Najbardziej spodobała mi się właśnie Essential Mattes, o której dziś krótka recenzja.
Cienie utrzymane w kolorystyce naturalnych brązów i beżów oraz granatu, o bardzo mocnej pigmentacji i intensywnych kolorach, to połączenie matowych odcieni.
Opakowanie paletki jest nieco tandetne ;) Plastikowe, ale dość solidne. Troszkę podróżowało ze mną, a nie popękało, ani nie uszkodziło się. Do kompletu dołączona pacynka do nakładania cieni, jednak ja tego nigdy nie używam ;)
Bardzo w tej palecie spodobała różnorodność kolorów. Jak dla mnie to paletka idealna na co dzień, ale również można stworzyć nieco mocniejsze makijaże ;) Od jasnych neutralnych kolorów do ciemnych brązów, czerni. Wpadł też kolor niebieski oraz odcienie fioletu, więc to też na plus.
Pigmentacja jasnych kolorów jest bardzo słaba, trzeba nakładać naprawdę sporo, a to i tak daje naprawdę niewiele. Ciemniejsze są już dużo bardziej napigmentowane.
Jeżeli chodzi o jakość cieni to nakładanie nie stanowi problemu, jednak bardzo kiepsko blenduje się te cienie. Jest to paletka matowa i wydają się wręcz kredowe. Po aplikacji "zanikają" na powiece i trzeba dokładać koloru.
Do tego cenie osypują się.
Na szczęście cienie są w miarę trwałe i nie rolują się na powiece i wytrzymują cały dzień bez większych problemów. 
Cena: ok. 20 zł
Dostępność: sklepy internetowe







Kolory bardzo mi się spodobały, dlatego zakupiłam tę paletkę. Niestety jednak okazała się nietrafiona, słabo blendujące, osypujące się cienie, no i to opakowanie... Troszkę przypomina mi takie tanie cienie, które można kupić na rynkach, czy targowiskach ;)
Co prawda w tej cenie ta paletka to fajna sprawa dla osób, które zaczynają z makijażem, jednak to moja pierwsza i ostatnia paletka tej firmy. Już i tak oddałam ją siostrze ;) W podobnej cenie możemy kupić cienie Sleek, które są o wiele lepszej jakości.

pozdrawiam,



18 komentarzy:

  1. przepadam za matowymi cieniami, więc myślę, że paleta byłaby dla mnie strzałem w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam maty, jednak tej nie polubiłam. Dużo bardziej pokochałam au naturel ze Sleek :)

      Usuń
  2. raczej się nie skuszę już na więcej cieni od make up revolution, mam dwie palety i żadna mnie nie porwała, ta prezentowana u Ciebie również nie przypadła mi do gustu :( choć makeup udało Ci się wyczarować ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) Makijaż taki dzienny, ale ciężko się pracuje tymi cieniami...

      Usuń
  3. ja mam ochotę jedynie sprawdzić jakąś paletę od nich. Jednak jak mówisz: lepiej sleeka kupić, no i kupuję bo musze miec wszystkie z listy : p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory cudne sama zastanawiałam się nad jej kupnem ale dzięki za notkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że jakość cieni nie powala, bo właśnie ta paletka podoba mi się najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Są,to zdecydowanie moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na paletkę z tej firmy, ale na ta raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ,że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory ladne, ale skoro jakosc nie powala to nie ma co :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam cieni z MUR ale nie wiem sama czy wogóle chcę się skusić...
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna paletka cieni, podobają mi sie takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda całkiem całkiem :) ja się czaję właśnie na którąś z czekolad od MR :) może na tę nową się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki są ładne ale szkoda że słaba jakość.Wiadomo kosztuje grosze ja kupiłam jedną paletkę z lovely za 13 zł ale także jest słaba jakość i jej nie używam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger