stycznia 24, 2015

BARRY M | Gelly Hi-Shine Nail Paint w kolorze Olive

Od dawna czaiłam się na lakiery Barry M... Dopiero teraz skusiłam się na zakup jednego koloru na próbę. Wybrałam takie, jakiego nie mam w ogóle w mojej kolekcji lakierów, czyli kolor oliwkowy.
Barry M to marka słynąca z kolorowych kosmetyków, szczególną popularnością cieszą się ich lakiery.
Lakiery z nową formułą "gelly" mają bardzo intensywny połysk. Przed malowaniem paznokci zawsze zalecamy użycie bazy pod lakier. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Kolor ten bardzo mi się podoba :)
Jedna warstwa kryje idealnie, pędzelek jest bardzo wygodny, maluje idealnie, nie jest za mały. Konsystencja tak samo jest akurat. Wysechł bardzo szybko.
Co do trwałości to wytrzymał na moich pazurkach 3 dni, więc to tak w miarę... 

Stempelki, które widzicie na paznokciach są z bornprettystore.com i pochodzą z tej płytki :)
Cena: ok. 20 zł
Dostępność: sklepy internetowe np. mintishop.






Bardzo polubiłam ten lakier, kolor jest wyjątkowy, nie miałam go jeszcze w mojej kolekcji. Myślę, że jeszcze jak będę mieć okazję zakupię inny lakier tej firmy :)

A co Wy sądzicie o lakierach Barry M?
Miałyście z nimi do czynienia? Jak się sprawdziły u Was? :) Dajcie znać!


pozdrawiam,




18 komentarzy:

  1. Sliczny kolorek i super pasuje do bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor lakieru :) Ten wzorek tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam straszą ochotę na tą serię tylko inne kolory - bardziej żywe i intensywniejsze : )

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery Barry M z serii Gelly Hi-Shine to moje ulubione lakiery do paznokci! :)
    ten oliwkowy tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jasny odcień jak na oliwkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich lakiery, Twój odcien jet ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wróciłam z Londynu i przywiozłam 2 lakiery z Barry M. Wkrótce i u mnie zdobienie z ich użyciem, jednak mnie pigmentacją nie zachwyciły. o 1 warstwie nie ma mowy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolorek. Ja jednak wybieram lakiery marki Vinylux

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zbyt.. NUDE, ale ja to wolę szaleństwa kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger