stycznia 18, 2015

ESSIE | Go Overboard

Ostatnio rzadko maluję paznokcie, ponieważ zaczęłam stosować manicure japoński, który robię mniej więcej co 2 tygodnie. No i przez tydzień po zrobieniu nie maluję paznokci, z tego powodu, że lakier wtedy praktycznie już na drugi dzień sam odpada i nie ma to sensu ;)
O samym manicure japońskim jeszcze za jakiś czas na pewno Wam opowiem...
Lakier, który posiadam w swojej kolekcji, a korzystam z niego niestety nie za często jest kolor Go overboard. Jest to piękny kolor, ciężki do określenia. Jak dla mnie to bardzo ciemna zieleń zmieszana z odcieniem niebieskim. 
Kolor kojarzy mi się właśnie ze zdjęciem poniżej...
źródło link
Jedna warstwa świetnie kryje, pędzelek jest duży, wystarczą 3 pociągnięcia i paznokieć jest pomalowany.  
Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest za gęsty, ani za rzadki.
Lakiery te szybko schną i są bardzo trwałe.
Cena: ok. 30zł
Dostępność: sklepy internetowe, drogerie







Co do ceny to widziałam w internecie Essie w dużo bardziej atrakcyjnej cenie, więc wystarczy szukać :) (np. ekobieca.pl). Kolor bardziej pasuje mi na jesień, ale na pewno w inne pory roku też nim nie pogardzę. Uwielbiam, tak jak wszystkie lakiery Essie.





18 komentarzy:

  1. Lubię takie niejednoznaczne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor :) chociaż dla mnie 30zł za lakier, to troszeczkę za dużo.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://zabawakolorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niestety troszkę dużo. Ale tak jak napisałam warto szukać w sklepach internetowych :)

      Usuń
  3. Chętnie poczytam o manicure japońskim. Coś tam kiedyś o nim słyszałam, ale mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy kolorek! Baaaardzo bardzo mi się podoba :) no i kształt paznokci zacny! pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie mam lakieru essie, ale mam baaaardzo podobny kolor z H&M. Odcień jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ja kocham wszelakie niebieskości na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek :) ciekawi mnie ten manicure japoński, o którym wspomniałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak wolę lakiery Vinylux, bo dłużej utrzymują się na paznokciach! Tutaj znalazłam odpowiednik tego koloru, który prezentujesz http://www.prokosmetyk.pl/produkty/260/Vinylux_Blue_Rapture.html Już na niego czekam . Can't wait
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger