kwietnia 15, 2015

MAKEUP REVOLUTION | Paletka do brwi MEDIUM DARK


Uwielbiam testować nowe produkty do brwi, mimo że uwielbiam Aqua Brow Make Up For Ever to jak przystało na blogerkę urodową, uwielbiam nowinki kosmetyczne :) A ta paletka właśnie taką nowinką jest!

Moja przygoda z Make Up Revolution zaczęła się od paletki cieni do powiek Iconic3, jednak nie trwała za długo, ponieważ cienie okazały się być słabo napigmentowane i oddałam siostrze. Potem zakupiłam farbkę do brwi i ona już bardziej mi się spodobała, a całkiem niedawno otrzymałam właśnie tę paletkę do brwi.

Paletka zamknięta jest w eleganckim czarnym plastikowym opakowaniu, ale solidnie wykonanym.

Ma wbudowane lusterko, w zestawie znajdziemy także mini pędzelek do nakładania cieni oraz pęsetę, także na wyjazd jest idealna.

W paletce znajdują się trzy cienie oraz wosk. Tak naprawdę to nie potrzebujemy aż trzech cieni, chyba że chcemy uzyskać delikatny efekt przejścia i im bliżej nasady nosa tym używamy jaśniejszych cieni, jednak ja się z tym nie bawię ;) Pigmentacja cieni jak widać na zdjęciu poniżej, jest taka sobie.

Jednak pigmentacja "na sucho" nie jest ważna, bo nie nakładamy ich na sucho. Najpierw nakładamy na brew wosk, tak aby ten cień właśnie na czymś się trzymał, przez to kolor jest też intensywniejszy. A następnie nakładamy pędzelkiem wybrany cień. Potem wystarczy przeczesać grzebykiem i gotowe!
Cienie utrzymują się cały dzień na brwiach, a wosk dodatkowo utrwala niesforne włoski. Niestety wosk trzyma je w ryzach 3-4 godziny.


Cena: 12,50 zł
Dostępność: ladymakeup
 







Fajnie mieć taką paletkę pod ręką, cena jest naprawdę niska, a mamy wybór trzech kolorów i do tego wosk. Mogłaby też nadać się oczywiście jako cienie do oczu. Myślę, że zakup jest bardzo opłacalny :) Do wyboru mamy dwa zestawy kolorów: LIGHT MEDIUM oraz MEDIUM DARK.


A porównując ją do tego zestawu FM Group , o którym pisałam chwilę temu, to pigmentacja paletki FM Group jest dużo lepsza, ale efekty otrzymane na brwiach są identyczne, a cena jednak o połowę niższa :)

Co sądzicie o tej paletce? :)

pozdrawiam,







19 komentarzy:

  1. Ładny efekt :) Lubię cienie do brwi nakładać na wosk, wtedy chyba najładniej i najbardziej naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje sie świetnie. ciekawe jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta paletka. Można uzyskać świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt bardzo piękny :) Super paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad tą nową paletą do brwi MUR (ma jeszcze rozświetlacz, chyba 2 woski i 4 cienie i coś tam jeszcze) ale po twojej recenzji mam mieszane uczucia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, no cena jest niska, myślę że można sprawdzić :)

      Usuń
  6. Za woskiem nie przepadam, ale kolory paletki śliczne. I chyba faktycznie nie powstrzymałabym się przed użyciem ich jako cieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki i efekt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny efekt, ja na szczęście mam dość gęste i czarne jak smoła brwi, więc nie muszę dokładać jeszcze malowania brwi, i tak nie mam na to czasu :p
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna. Mam bardzo podobną z Avon. Też bardzo dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, na brwiach wygląda na prawdę dobrze, pomimo tego, że ta pigmentacja wydaje się być taka licha...ja na szczęście już w w piątek nie będę musiała stosować tego wszystkiego do brwi :D makijaż permanentny czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W przypadku produktów do brwi odrobinę gorsza pigmentacja często bywa ich zaletą :) Moim zdaniem na zestaw daje bardzo ładny efekt i jego jedyną wadą jest trwałość. Ja ostatnio mam bardzo minimalistyczne podejście do brwi i najczęściej sięgam po bezbarwny żel, który przez cały dzień utrzymuje je w ryzach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt mi się podoba i sama paletka w sobie również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że paletka wygląda naprawdę cudnie :) I brwi mają rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta paletka, brwi wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger