września 11, 2013

Lovely, curling pump up - maskara podkreślająca i unosząca rzęsy do nieba :)







We wcześniejszym wibo boxie otrzymałam tusz lovely curling pump up, który ma podkreślać i unosić rzęsy. A czy to robi? O tym przekonacie się czytając post dalej :)

Na początku zdziwiła mnie ta zakręcona szczoteczka, ale ucieszyłam się, że jest silikonowa, bo takie uwielbiam :) Włoski szczoteczki są krótkie i świetnie rozczesują rzęsy.

Ten tusz nie skleja rzęs, rozdziela je, rzęsy są wydłużone i są naprawdę czarne :) Wytrzymuje cały dzień, nie osypuje się. Może przydałoby się więcej pogrubienia, ale ten tusz ma podkręcać rzęsy, więc nie mam nic do zarzucenia ;)
Cena: ok. 10zł
Dostępność: Rossman







Ten tusz jest naprawdę świetny, efekt na rzęsach jest bardzo zadowalający, ja go uwielbiam. Porównałabym go nawet do droższego tuszu L'oreal, który posiadam i jest równie świetny, ale jednak 5 razy niższa cena skłania ku zakupowi Lovely. Szczerze polecam!

pozdrawiam,


52 komentarze:

  1. Nie miałam go i muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się nie podoba taki efekt, poza ty czytałam , że szybko wysychają ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam go już trochę i nie zauważyłam wysychania :)

      Usuń
  3. Efekt bombowy <3
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. więcej nie kupie tuszu z Lovely czy z Wibo, zasychają w 2 tygodnie i są do wyrzucenia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, świetny jest no i ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się na niego kiedyś skuszę, chociaż wolałabym, aby trochę bardziej pogrubiał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też bym chciała, ale nie znalazłam jeszcze takiego co wydłuża jak ten i jeszcze pogrubia :)

      Usuń
  7. Jak na tusz za takie małe pieniądze efekt jest całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ten tusz to jeden z moich ulubieńców. Robi wszystko to co powinien i dla portfela jest łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam, dopóki nie trafiłam na dwa buble pod rząd :-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się nad nim, ale w ostateczności kupiłam tusz "Bell zoom zoom" z odżywką do brwi i rzęs i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zaopatrzeć w ten tusz. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jest fajny, ale efekt podkręcenia u mnie utrzymuje się bardzo krótko
    za to lubię jak rozdziela rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym ją wypróbowała, tylko powiedzieliby mi, co ma w składzie - z tuszami muszę wiedzieć takie rzeczy, bo jak mają "moje" alergeny, to potem długo leczę oczy...

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę ciężko się nim maluje ale bardzo na + :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musze ją kupić bo mam z rimmela tą fioletową i jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem całkiem dla lubiących delikatny efekt :) ale ja jestem zdecydowanie zwolenniczką teatralnego efektu, więc chyba się nie skuszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo dobrych recenzji czytałam o nim:)
    może kiedyś na niego się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam go. Używałam już nie raz i nie dwa i doskonale się sprawdzał! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry tusz za niewielkie pieniądze, aczkolwiek bardzo szybko wysycha i zaczyna się kruszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mój ulubiony ;) jedyny minus że tak po 2 miesiącach trzeba wymienić dość szybko się starzeje ;) ale przy tej kwocie ;) polecam nawet alergikom, nie podrażnia oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie daje fajny efekt. Za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę że tusz zbiera dużo pozytywnych opnii :D
    Może sama również po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra.
    Przekonałaś mnie.
    Już tyle ochów i achów nad nim czytałam, że jak wykończę moją Big Lovely Doll z Astora to biorę ten pump up i już :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie strasznie i akurat mi się kończy obecny, więc zakupie ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie wydłużył i podkręcił :) Ja mam go ale na razie czeka na swoją kolej ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam w dłoni w drogerii ale jednak się nie zdecydowałam, na to uniesienie to ja mam za krótkie swoje rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go i czeka na swoją kolej.
    Tyle dobrego o nim już słyszałam więc mam nadzieję, że i ja będę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama uwielbiam ten tusz, o czym może świadczyć jego występ w moich ulubieńcach lata:)
    http://iiwipiwi.blogspot.com/2013/09/ulubiecy-lata-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusi mnie ten tusz od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście fajny efekt! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ją ale jeszcze nie otwierana, czeka na swoją kolej, efekt mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie byłam do nich przekonana :) Ale widząc efekty chyba zmienię o nich zdanie :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój ulubieniec na dzień, też go zachwalałam u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. akurat tego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger