kwietnia 26, 2015

PATRYLITE | Banana Leaf oraz Apple Pie


Dzisiaj na blogu będzie troszkę bardziej zapachowo, do tej pory nie znałam firmy PartyLite, dlatego chciałabym Wam przedstawić dwa produkty tej firmy, czyli wosk o zapachu banana leaf oraz świeca o zapachu Apple pie :)


Do tej pory miałam możliwość korzystania z kilku marek wosków zapachowych, ale o tej firmie nawet nie słyszałam :) Tym bardziej byłam ciekawa intensywności zapachu. 

Bardzo spodobało mi się opakowanie wosku, cały wosk zamknięty w plastikowe opakowanie z podziałem na części, mój od razu był pokruszony na kawałki. Jest to zdecydowanie dużo wygodniejsze, niż woreczek Yankee Candle, bo możemy wyjąć kawałeczek i z powrotem zamknąć opakowanie. 

Co do zapachu to po otwarciu czuć tylko i wyłącznie banana. Zapach bardzo słodki i wydaje się intensywny. Po odpaleniu go w kominku zapach powoli uwalnia się po całym domu. Ja siedząc w pokoju na początku nie czułam go, a się uwalniał po całym mieszkaniu. Bardzo przyjemny, lekko słodki, w powietrzu banan już nie jest tak oczywisty. Nie jest mocny, ani duszący, jednak wolę bardziej świeże zapachy i raczej akurat na ten bym się nie skusiła.

Cena: 40 zł/opakowanie (9kostek)
Dostępność: katalog  nie bardzo wiem jak z kupnem, ale z tego o czytałam, to zakupy przez konsultantkę (jeżeli jest inaczej, proszę dajcie znać:)
 


Otrzymałam również ogromną świecę PartyLite o zapachu Apple Pie a la moda. Świeca wygląda bardzo elegancko, ale niestety jej kształt, szerokość troszkę kojarzy mi się ze zniczem...

Super w tej świecy jest to, że ma 3 knoty, dzięki czemu świeca będzie się równomiernie wypalać. Jak widać jest dwukolorowa, jednak po paleniu po pewnym czasie kolory się łączą. Ja świecę używałam przez krótki czas, ponieważ nie mam u siebie tyle miejsca na nią, a na dodatek na komodzie często siada kot, wiec trzeba go wtedy trzymać z daleka i oddałam ją babci. A ona teraz bardzo ją sobie chwali (dużo bardziej niż świecę Yankee Candle, którą kiedyś od nas dostała w prezencie). Może dlatego, że zapach jest delikatny, nie jest bardzo intensywny, ani duszący. Po prostu taki przyjemnie otulający zapach szarlotki świeżo wyjętej z piekarnika :)

Cena: około 140 zł
Dostępność: katalog  nie bardzo wiem jak z kupnem, ale z tego o czytałam, to zakupy przez konsultantkę (jeżeli jest inaczej, proszę dajcie znać:)










Oba produkty nie należą do najtańszych, cena wosku jest wysoka (ma około 90g, a wosk yankee candle ma 22g), ale mamy 9 kosteczek i może nam starczyć na 9 użyć. Świeca również nie należy do najtańszych, więc trzeba się dobrze zastanowić przed zakupem danego zapachu, a najlepiej polować na promocje. Myślę, że na wosk może się kiedyś skuszę, jak znajdę go w dobrej cenie :)

pozdrawiam,



13 komentarzy:

  1. Wosków PartyLite nie miałam jeszcze, za to świecę tak i mnie zawiodła. Ogólnie firma mnie ciekawi i interesuje, ma śliczne akcesoria i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie być może ten banan by się spodobał, ale cenowo bardziej odpowiadają mi woski YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yc zdecydowanie powinno zmienić opakowania woskowe. A świeczka przypomina mi świece woodwick :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach szarlotki brzmi bardzo kusząco, ale cena świecy jest zdecydowanie zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zapach wosku to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Agnieszce z bloga Agnes Beauty - mam okazję poznawać produkty od Party Lite - i wiecie co?
    Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zapachowe umilacze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłabym się na wosk o zapachu banana! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszące są te wersje zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze! zapomniałam o tym wosku! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, produkty można zamawiać u konsultantek:-) Jestem jedną z nich. Tak, często też słyszę, że to drogie produkty, tylko co za tym idzie to jakość. Świece będą pachniały od momentu rozpalenia do ostatniego palenia, bo cały wosk jest nasączony olejkiem eterycznym. A olejki są takie jak w perfumach. Jedna kostka wosku pachnie 7-9 godzin, czyli cały krążek to 80 godzin wyczuwalnego zapachu:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, produkty można zamawiać u konsultantek:-) Jestem jedną z nich. Tak, często też słyszę, że to drogie produkty, tylko co za tym idzie to jakość. Świece będą pachniały od momentu rozpalenia do ostatniego palenia, bo cały wosk jest nasączony olejkiem eterycznym. A olejki są takie jak w perfumach. Jedna kostka wosku pachnie 7-9 godzin, czyli cały krążek to 80 godzin wyczuwalnego zapachu:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger