maja 03, 2015

KRYOLAN | Magiczne kółko kamuflaży nr 3 - DERMACOLOR


Od bardzo długo szukałam korektora idealnego dla mnie. Czasami musiałam używać dwóch na raz, bo jaśniejszy pod oczy, a niedoskonałości na twarzy, których nie ukrył podkład ukryć jakimś mocniejszym... W tym przypadku to kółko korektorów jest nam całkowicie wystarczające... :)


Opakowanie jest wykonane bardzo dobrze, jest metalowe, odkręcane. Każdy korektor zamknięty w oddzielnej przegródce.
Ogólnie dostępnych jest 7 różnych wersji kółek z kamuflażami, a każde kółko zawiera 6 odcieni, więc wybór kolorów jest bardzo duży. Ja wybrałam nr 3, ponieważ takie kolory najbardziej mi odpowiadają. Tutaj znajdziesz więcej na ten temat.

Zakup tego produktu to wręcz inwestycja, wystarczy nam na bardzo długi czas (może nawet na lata! o ile nie stwardnieje, ale ja nie zauważyłam jeszcze tendencji do tego), jest niesamowicie wydajny.
Produkt ten jest gęsty i bardzo trudno mi się go nakłada pędzelkiem, więc zawsze nakładam palcem. Wtedy lekko się "rozpuszcza" i świetnie nakłada i wtapia w skórę. 

Krycie jest świetne. Wszelkie blizny potrądzikowe, czy świeże zmiany zostają zakryte prawie w 100%. Nakładam go również czasami pod oczami, gdy potrzebuję mocniejszego krycia (oczywiście nie w dużej ilości, bo korektor ten jest bardzo ciężki) i u mnie sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Jest troszeczkę tłusty, więc trzeba go przypudrować. Przy mojej trądzikowej cerze zauważyłam, że mnie nie zapychał.

Odcienie są świetnie dobrane, używam praktycznie każdego. Nadaje się idealnie do konturowania twarzy. Czasami gdy mam przesuszoną skórę to lubi podkreślać skórki, ale to dlatego, że jest ciężki. Najlepiej przed nałożeniem korektora zrobić peeling twarzy i użyć bardzo dobrze nawilżającego kremu.

Cena: 130 zł
Dostępność: sklep - ladymakeup
 









Bardzo polubiłam te magiczne kółeczko, używam go praktycznie codziennie do zakrywania niedoskonałości, cena może przerażać, ale przy tej wydajności warto go mieć, jest to inwestycja na bardzo długi czas. 
A jeżeli zwyczajnie nie stać nas na niego to można kupić TUTAJ jeden z kamuflaży i zobaczyć czy nam pasuje. Taki jeden korektor również starczy nam na bardzo długo.


pozdrawiam,




14 komentarzy:

  1. Kamuflaż z Kryolanu jest genialny :) Sama poskąpiłam na kółko, ale mam dwa wkłady dla których zrobiłam domek DIY. Każdy z nich kosztował ok. 20 zł, więc to nie majątek :) No i przynajmniej mam odcienie, z których faktycznie korzystam, przy kółku pewnie używałabym jednego, a reszta nieużywana, tego typu produkty są z kolei świetne dla wizażystów, bo mają kilka odcieni w sam raz dla różnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli jest taki genialny to nawet cena nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj potrzebowałabym go, ale na codzien, więc bała bym się czy nie jest za ciężki w tym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt, jednak u mnie zapewne by się marnował, korzystam tylko z kamuflażu Catrice i ew. kółeczka KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem zadowolona, choć wolałabym by był bardziej miękki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki korektor na pewno starczy na dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo jestem ciekawa, jak jego jakość ma się do taniego Catrice. ja zwykle wybieram lżejsze formuły, ale przyznam, że czasem przydałoby się ukryć coś większego i płynne korektory zwykle wysiadają. Nigdy nie myślałam o kółku kamuflaży, bo wydawało mi się, że nie potrzebuję tylu odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kryolan ma świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. To nic, że ciężki - odpowiednia ilosc wszystko zalatwi :) podoba mi sie i ciesze sie, ze sie sprawdzil takze i u CIebie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze w końcu w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sobie przypomnę jak miałam go używać to ciary mnie przechodzą xD Nienawidziłam go xD To beton, a nie kamuflaż xD Jednak krycie i trwałość trzeba mu przyznać ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy kolor wygląda na bardzo dobrze kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to samo kółeczko i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cena fakt powala :) ,całe szczęście ,że ja nie muszę się kamuflować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger