sierpnia 12, 2015

FIRMOO | Okulary przeciwsłoneczne MJ2505


Chwilę temu odezwała się do mnie firma Firmoo z propozycją kolejnej współpracy. Miałam już okazję współpracować również wcześniej i wybierałam okulary korekcyjne, tym razem postawiłam na okulary przeciwsłoneczne. Myślałam, że zastąpią moje dotychczasowe okulary, ale jednak nie... 



Okulary wybierałam bardzo długo, ponieważ każde zdjęcie kopiowałam wklejałam do photoshopa i dopasowywałam do twarzy :) Wiadomo nie jest to w 100% odwzorowane, ale zawsze jakiś pogląd się ma. 
Niestety mają mały wybór oprawek do okularów przeciwsłonecznych, ale za to wybór jest ograniczony.  Bardzo fajne jest to, że samemu można wybrać kolor szkieł (z kilku dostępnych), a gdy posiadamy receptę na okulary można dobrać sobie okulary korekcyjne przeciwsłoneczne!
Oprócz wybory szkieł, można dokupić jeszcze inne bajery, np. filtr, czy polaryzację.  Ja się nie zdecydowałam, dlatego moje okulary bardzo słabo chronią przed słońcem.
W zestawie dostajemy woreczek z mini śrubokrętem (poprzednio dostałam jeszcze śrubki, tym razem nie było), etui na okulary oraz ściereczkę do czyszczenia.


Okulary wyglądają dość oryginalnie i kojarzą mi się z okularami, które kiedyś miała moja mama (przez to złączenie na nosie). Niestety są bardzo plastikowe, trzeszczą wręcz przy dotyku, czuć że nie są dobrze wykonane. Do tego te moje są za szerokie, przez co spadają mi z nosa...  

Poniżej troszkę zdjęć okularów na mej twarzy ;)



Co sądzicie o tych okularach? :)

pozdrawiam,



11 komentarzy:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger