sierpnia 01, 2015

DELIA | Pomadki do ust Creamy Glam nr 103 oraz 107



Pomadki do ust używam praktycznie codziennie, chyba że rano nie mam zbyt wiele czasu wtedy pomijam ten krok. Najczęściej sięgam po kolory nude, albo delikatny róż, czasami zdarza mi się użyć ciemniejszego odcienia. Wszystko zależy od humoru :) Dziś pokażę Wam dwie pomadki w bardzo żywych kolorach idealnych do używania latem.




Odezwała się do mnie Pani Natalia z firmy Delia z propozycją współpracy i przetestowania ich nowej kolekcji makijażowej Trend Look wiosna-lato 2015. Całą kolekcję pokazywałam w tym poście tutaj. Ale dziś o pomadkach :)



Głęboki kolor 
Wyjątkowo kremowa konsytencja
 Maksymalne krycie
 Ekstra nawilżenie dzięki zawartości witaminy E
Długotrwała formuła 
Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody


Opakowanie tych pomadek przyciąga wzrok. Delia naprawdę postarała się i zrobiła wręcz ekskluzywne opakowanie. Jest naprawdę solidne, nie jest plastikowe i "kręci się" wszystko prawidłowo, nie zacina się. Naprawdę, bardzo ładne!



Gama kolorystyczna składa się z 8 odcieni, które można zobaczyć tutaj.




Pomadki mają taką samą bardzo przyjemną kremową konsystencję i do tego bardzo ładnie pachną. Mają świetne krycie i kolory na ustach są równie intensywne jak w opakowaniu. Na ustach trzymają się nieźle, takie 3-4 godzinki. No i schodzą równomiernie. Zauważyłam, że kolor 107 wygląda na ustach idealnie, jednak 103 lubi podkreślać skórki.




Cena: 15 zł
Dostępność: Delia sklep









Pomadki naprawdę są urocze i podoba mi się ich opakowanie. Obie są mega kremowe, ładnie pachną i wytrzymują u mnie kilka godzin na ustach. Do tego są naprawdę tanie. Aż mam chęć na więcej ich kolorów :) 

Co sądzicie o tych pomadkach? :)

pozdrawiam,



12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kolorki, ślicznie wyglądają na ustach. Ja sama mam w zapasie jakiś chyba róż w tej szmince, ale rzadko nakładam kolor na usta.
    Ps. Wczoraj już chciałam dodać komentarz, ale nie było na dole formularza...jakby nie było możliwości dodawania komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dopiero dziś zauważyłam, że coś jest nie tak :( ale już naprawione

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Mam jedną z pokazanych przez Ciebie pomadek, różową :) Teraz na lato jest super i faktycznie ładnie prezentuje się na ustach, nie wysusza ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :))
      A co do pomadki to jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  3. Różowa jest dla mnie zbyt zimna, ale 103 ma piękny kolor. Jednak trochę wygląda jakby nierówno rozkładała się na ustach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wydaje mi się, że bardzo podkreśla suche miejsca na ustach...

      Usuń
  4. czerwoniasta cudna:) na błyszczyk bym ją dawała jednak

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowania robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :) jeśli chodzi o pomadki delii, to są to jedne z moich ulubionych. spodobał mi się kolor 107 :)
    obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sobie odcień 103 i to mój ulubiony nude w kolekcji!
    Fajnie pachnie, dobrze się rozprowadza i długo trzyma, jest kremowa ale nie tłusta. Poluję jeszcze na mocny róż:)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger