listopada 15, 2015

DELIA | Kolekcja makijażowa jesień/zima 2015/2016 + nowość fluid All Day Perfect 3w1


W piątek dotarła do mnie paczuszka z kolekcją makijażową z Delii na jesień 2015/2016. Kolekcję na lato pokazywałam Wam tutaj, a oddzielny post o pomadkach znajdziecie tutaj.
Dziś pokażę Wam to co znajduje się w tejże kolekcji. Otrzymałam również nowość, czyli fluid All Day Perfect 3 w 1 oraz farbę do włosów w odcieniu "cooper red".



Farbę do włosów dostałam przy okazji paczuszki z całą kolekcją. Bardzo się cieszę, bo już dawno chciałam spróbować ich farb do włosów, jako że szampon bardzo polubiłam.



Sezon jesień/zima 2015/2016 przepełniony jest różnorodnością w modzie jak i makijażu. Oprócz koloru roku – marsala, na topie będą odcienie wojskowej zieleni, złota, malinowe róże, fiolety i pomarańcze. W stylizacji przepych i minimalizm przeplatają się na zmianę. W makijażu wyraźnie skupiamy się na kresce na powiekach, podkreślonych brwiach i mocnych ustach.



W tej kolekcji znajdziemy trzy cienie w odcieniach o nr 21, 22 i 23. Wszystkie trzy kolory bardzo mi się podobają, są bardzo jesienne, ale też troszkę świąteczne :) Odcień 22 wydaje się być troszeczkę cieniem kameleon, ponieważ mieni się zielenią i szarością. Jest naprawdę bardzo ładny. 7,90 zł/szt.



Puder 2w1 brązująco-rozświetlający jest według mnie bardzo interesujący. Bronzer jest matowy, nie zawiera w sobie drobinek, ale zobaczymy jak z trwałością. Rozświetlacz też jest niczego sobie i się dobrze prezentuje. 16 zł
 

Lakiery, które znajdziemy są również bardzo ładne i idealne na jesień. Już nie mogę się doczekać aż ich użyję ;) Widać tylko, że K17 zawiera w sobie drobinki, co nie do końca mi się podoba... 6,50 zł/szt


Pomadki według mnie to najlepsza część kolekcji! Kolory są mega i mam nadzieję, że na ustach będą wyglądać równie pięknie :) 15 zł/szt.


No i coś czego ja osobiście nie używam - błyszczyki. Zobaczymy, może mnie przekonają do siebie ;) 11,60 zł/szt.



Co sądzicie o tej kolekcji? Co Was najbardziej interesuje? :)

pozdrawiam,






8 komentarzy:

  1. Błyszczyki są śliczne i ostatnio nachodzi mnie na cień burgundowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień 22, szminki i błyszczole piękne! zresztą cała kolekcja wygląda bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie i pomadki ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Farba do włosów ma idealnie jesienny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że mają az tak ciekawe te kosmetyki. Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie trzy cienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe NOWOŚCI - cienie do powiek są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger