listopada 22, 2015

SEMILAC + BLING | Hybryda z sowami w roli głównej, czyli stemple na hybrydzie


Jakiś czas temu pokazywałam moje zdobienie z użyciem hybryd na Facebooku, ale postanowiłam pokazać Wam więcej zdjęć na blogu :)
Ten manicure jest wykonany z użyciem płytek do robienia stempli na paznokciach.


Manicure ten wykonałam dwoma różnymi lakierami hybrydowymi - Semilac w kolorze Perfect Nude (nr 138) oraz Bling brązowy (nr 47).


Jeżeli chodzi o małe porównanie lakierów hybrydowych, które już mam, to pisałam o tym tutaj




Do stempelków użyłam płytki kupioną na bornprettystore dostępną tutaj. Jest mega fajna, bo uwielbiam motywy z sowami :)
Stempelkowe zdobienie wykonałam zwykłym lakierem (w tym przypadku Essie). Następnie po chwili pokryłam wzorek topem i pod lampę i gotowe :)  Proste, a jakie efektowne.



Jak Wam się podoba?  :)
Chcecie więcej takich postów? Koniecznie dajcie znać!


pozdrawiam,



16 komentarzy:

  1. Piękne, tylko tę sowę z wskazujących bym wyrzuciła, bo jest tam zbędna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym to ja miała cierpliwość do stempli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wyszło :) Ja nawet do stempli nie mam umiejętności, ale podobno od jakości płytki + lakieru + samego stempla też dużo zależy, ja miałam zestaw z Essence i nigdy się nie odbijało równo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy są świetne! Jak przychodzą do mnie dziewczyny na paznokcie to sowia płytka robi furorę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem - są na prawdę ŚWIETNE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te sowy są baaaardzo rozczulające :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest niezwykły i rzadko spotykany. Zdecydowanie więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Precyzyjna robota, godna podziwu. Brawo dla Ciebie. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Soweczki wygladaja przepieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie. Sama jeszcze nie próbowałam stempelków, ale kusi mnie :D A takiego idealnego nudziaka właśnie szukam. Wahałam się między Classic Nude a Perfect Nude Semilaca i chyba wybiorę perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek jest piękny, a sowy mnie zauroczyły ;) są boskie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger