marca 17, 2016

DELIA | Lakier do paznokci Coral K03



Dość dawno temu pokazywałam Wam nowości Delii, ale w końcu nadszedł czas na pokazanie Wam jednego z kolorów idealnych na lato. Nie każdy przepada za takimi kolorami, ja też, ale trzeba przyznać, że do opalenizny będzie prezentować się dobrze :)




Pędzelek jest świetny, idealnie się nim pracuje :) Krycie lakieru jest naprawdę świetne, jedna warstwa kryje idealnie, jednak tutaj widzicie 2 warstwy. Nie smuży i nie bombluje.
Lakiery te schną dość szybko, jednak trwałość nie jest najlepsza, po 2 dniach było już widać odpryski.




Cena: 6,50 zł 
Dostępność: sklep online lub sprawdź gdzie kupić











Kolor jest naprawdę ładny i latem pięknie będzie wyglądać do opalonych dłoni, jednak trwałość nie jest zachwycająca, nawet z top coatem.

A Wam jak się podoba ten kolor? :)

pozdrawiam,




9 komentarzy:

  1. Mam ten lakier i jestem zakochana w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny odcień, niezwykle optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię różu ale ten jest jakiś wyjątkowy bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny różowy, ale szkoda, że trwalosc nie jest taka dobra ;( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor, dwie warstwy jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały KOLOR - bardzo WIOSENNY :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger