kwietnia 01, 2016

NIVEA | Szampon i odżywka Repair & Targeted Care


Nie jestem przywiązana do jednej marki szamponów do włosów, a szamponów z SLS używam bardzo rzadko, jednak tym razem skusiłam się na nowy szampon i odżywkę Nivea.




SZAMPON REPAIR & TARGETED CARE

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™. Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

Działanie

Szampon NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
  • Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
  • Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu



Moje włosy są farbowane i mam dość spory odrost (którego mam zamiar w końcu się pozbyć), są suche na końcach oraz przetłuszczające się u nasady. Gdyby nie susze szampony to musiałabym głowę myć codziennie (max co 2 dzień).
 
Szampon zamknięty w wygodnym opakowaniu, pod prysznicem nie wyślizguje się z ręki :)
Pachnie przepięknie, tak świeżo i delikatnie, typowo dla Nivei :) Bardzo to lubię, pachnie jeszcze po wysuszeniu włosów.
Nie jest ani za rzadki ani za gęsty, ma idealną konsystencję i bardzo dobrze pieni się na głowie (wiadomo - SLS). 
U mnie sprawdził się całkiem dobrze - oczyszcza, nie powoduje puszenia się włosów, a odbudowy włosa niestety nie zauważyłam no i rozczesywanie nadal jest problemem. Całkiem zwykły szampon ;)
Wydajność jest w porządku, używam go co 2/3 dzień (pomiędzy użyciami suchy szampon) i jeszcze sporo go mam.
 



ODŻYWKA REPAIR & TARGETED CARE

Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™. Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

Działanie

Odżywka NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:

  • Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
  • Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
  • Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu



Odżywka także znajduje się w wygodnym i ładnym opakowaniu. Pachnie również bardzo ładnie, delikatnie i świeżo. 
Konsystencja jest gęsta i sprawdza się idealnie, nie spływa z włosów, spokojnie można wmasować i nie myśleć, że zaraz jej nie będzie.
Sprawdził się u mnie dobrze jak na odżywkę drogeryjną - nawilża włosy i zauważyłam, że objętość włosów jest zwiększona, jednak to wszystko do następnego dnia, później nadal są suche i sianowate.
Wydajność jest bardzo dobra - używam niewielką ilość odżywki po umyciu szamponem i nadal jest jej sporo.  



Cena:  
*szampon 9,99 zł/ 250ml; 13,49 zł/ 400ml   
*odżywka 9,99 zł/ 200ml.
Dostępność: Drogerie
 
 





Szampon i odżywka są całkiem w porządku, ale bez rewelacji. Nie ma co liczyć na odbudowę włosa, jednak może sprawić, że łuski włosa zamkną się i chwilowo będą wyglądały na zdrowsze. Dobre jest też to, że nie powodują łupieżu. Ogólnie jest ok, ale nie wrócę do nich.


pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak by się sprawdziły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam ostatnio szamponu ale rzeczywiscie bez rewelacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę i bardzo fajnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle, ze mimo wszystko warto za tę cene wyprobowac ;) moze ktos bardziej sie z nimi zaprzyjazni :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. odbudowa włosa może nie, ale odbicie od nasady jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten duet niebawem zacznę testować :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger