października 10, 2019

Missha BB Cream Perfect Cover - pierwszy koreański BB cream SPF42, który spełnia moje oczekiwania!

Missha BB Cream Perfect Cover

Dawno mnie tu nie było, ale no niestety pewnie będzie mnie mniej. Brak czasu, a ja całe dnie w pracy spędzam przed komputerem, więc wieczorem sami wiecie ;) poza tym czasami każdy potrzebuje odpoczynku, żeby później wrócić ze zdwojoną siłą ;)
Tym razem dziś chcę Wam przedstawić ostatnio mój ulubiony BB Cream Missha Perfect Cover. A przyznam, że na początku odrobinę się go bałam, ale okazał się świetny!

ZOBACZ TEŻ... SKIN79 MINIATURKI KREMÓW BB | Zestaw Vip Gold, Orange, Hot-Pink

Missha BB Cream Perfect Cover

Kilka słów o Missha Perfect Cover BB Cream

Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++ to koreański krem BB zapewniający naturalne i równomierne krycie. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, może być stosowany jako podkład lub baza pod makijaż.  
Dostępny jest w kilku odcieniach, od porcelanowo jasnego po dość ciemne jak na koreańskie BB.  

Missha M Perfect Cover BB Cream posiada właściwości łagodzące i nawilżające. Ma działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające oraz w najwyższym stopniu (PA+++) chroni skórę przed promieniowaniem UVA. Perfekcyjnie kryje niedoskonałości, daje efekt wygładzonej, naturalnie promiennej skóry.  

Główne składniki Missha M Perfect Cover BB Cream: 
- ekstrakt z rumianku, który działa przeciwzapalnie, koi podrażnioną skórę, stymuluje regenerację komórek i osłabia reakcje alergiczne, 
- ekstrakt z rozmarynu o działaniu antyrodnikowym, łagodzącym, przeciwutleniającym i przeciwgrzybicznym spowalniający procesy starzenia się skóry, 
- ekstrakt z pączków buku wspomagający ujędrnianie i nawilżanie skóry, 
- ceramidy odpowiadające za nawilżenie skóry, 
- kwas hialuronowy nawilżający i chroniący przed podrażnieniami i bakteriami.

Cena: ok. 85 zł / 100 ml, ok. 35 zł / 20ml

Missha BB Cream Perfect Cover
Missha BB Cream Perfect Cover

Opakowanie Missha BB Cream (porównanie dużego i małego)

Tak się składa, że najpierw sięgnęłam po mniejsze opakowanie ze względu na to, że nie wiedziałam czy na pewno ten BB cream będzie mi odpowiadał. Zachwalało go wiele osób, dlatego musiałam go sprawdzić :) Po dłuższym czasie okazał się genialny (zaraz napiszę dlaczego), więc gdy nadarzyła się okazja kupiłam większe opakowanie.
Opakowanie o pojemności 20 ml to odkręcana tubka z dziubkiem. Dozuje się bezproblemowo do samego końca, pod koniec w sumie jedynie trzeba rozciąć opakowanie, bo w środku zostaje jeszcze na przynajmniej 10 użyć.
Opakowanie o pojemności 50 ml to tubka z aplikatorem z pompką. Jest to bardzo wygodne i higieniczne.
Oba kupujemy dodatkowo zapakowane w kartonik, na którym są wszystkie informacje o produkcie.

Missha BB Cream Perfect Cover

Konsystencja, zapach, wydajność

Konsystencja jest lekka, kremowa, nie za rzadka, bardzo dobrze się rozprowadza za pomocą gąbeczki. Zapach jest trochę perfumowany, ale mi nie przeszkadza. Ja mam odcień nr 23 (Natural Beige) i pasuje idealnie, jest beżowy, bez różowych tonów, nie jest za żółty, idealny dla mojej cery, która lubi się czerwienić. 
BB Cream jest według mnie wydajny, nie zużywam jednorazowo za wiele, ale wiadomo, że przy nakładaniu gąbeczką trochę się w nią wchłania.

Missha BB Cream Perfect Cover
Missha BB Cream Perfect Cover

Efekt, krycie, trwałość


BB cream dobrze zakrywa niedoskonałości, można zbudować odrobinę mocniejsze krycie po dołożeniu. Nie zrobimy nim szpachli,  ale jest to produkt idealny na co dzień. Jest lekki i praktycznie go nie czuć na twarzy. Idealnie wyrównuje koloryt skóry, ale jak na BB cream krycie ma świetne. Wielokrotnie spotykałam się z tym, że BB cream nie dawał widocznego krycie, lub był dla mnie za jasny. Cieszę się, że trafiłam na ten produkt!
Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to trwałość, bo schodzi szybko z miejsc, gdzie zdarza mi się dotykać w ciągu dnia - broda i nos. Ale wiem, że to kwestia tego, że dotykam, ale czasami przy bardziej trwałym podkładzie nie mam takiego efektu.
Po nałożeniu skóra mocno się błyszczy, ale po przypudrowaniu wygląda świetnie.
Nie zapycha, nie uczulił mnie.

Missha BB Cream Perfect Cover
Missha BB Cream Perfect Cover
Missha BB Cream Perfect Cover
Zobacz też inną recenzję na blogu→ Lily lolo - Podkład, puder i korektor mineralny oraz pędzel Super Kabuki / Costasy
→ Lily Lolo - naturalna, kremowa pomadka w kolorze Nude Allure oraz paleta Sculpt & Glow Contour Duo / Costasy
→ AA VEGAN - podkład matująco-witalizujący (matcha, bambus, owies)


Powiem Wam, że uwielbiam ten BB Cream! Tubka zaczyna powoli dobijać do dna i będę musiała pomyśleć nad powrotem do niego, bo jest świetny i dzięki konsystencji dodatkowo nawilżający. Będę do niego wracać, bo jest genialny! :) Ja go kupiłam online w bardzo dobrej promocji i często jest w dobrej cenie ;)

Znacie ten BB Cream?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger