stycznia 11, 2020

Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert


Jakiś czas temu, gdy skończył się jeden z lepszych bronzerów jakie miałam (Pixie) pytałam na Instagramie jaki bronzer polecacie i padło właśnie na Kobo w odcieniu Nubian Desert. Przyznam, że jest to bardzo ładny odcień brązu i pięknie wygląda na skórze, ale mam pewne "ale"...

ZOBACZ TEŻ... Pixie - bronzer mineralny / Mineral Sculpting Powder (małe porównanie do pudru brązującego Vita Liberata)

Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert

Kilka słów o bronzerze Kobo

Matowy, brązujący puder w kamieniu nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny.  Idealny do kreowania „cienia” na twarzy.  Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała.
Cena: 23,99

Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert

Opakowanie, pigmentacja i odcienie

Opakowanie jest plastikowe, ale od kiedy go używam nic mi się jeszcze nie połamało. Jak na tę cenę jest ok i wygodnie używa się tego bronzera.
Pigmentacja według mnie jest średnia, mam wrażenie, że nakładam i nakładam, a tu niewiele widać ;) No i jest kiepsko z odcieniami, bo są dostępne tylko dwa: 308 Sahara Sand i 311 Nubian Desert.
Ten odcień, który mam jest prześliczny, wydaje się być ciemny, ale jak mówiłam pigmentacja nie jest mocna i łatwo się nim obsługiwać.

Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert
Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert
po lewej 29.08.2019, po prawej 27.10.2019

Efekt i trwałość

Efekt jaki uzyskuję jest ok, ale muszę się napracować, żeby uzyskać mocniejszy kontur. Na co dzień oczywiście nie potrzebuję mieć nie wiadomo jak mocnego efektu, ale lubię mieć szybko podkreślone rysy twarzy.
Z drugiej strony taki produkt jest wygodny dla osób, które nie chcą zrobić sobie niechcący krzywdy na twarzy, bo tym się nie da :)
Na zdjęciu niżej jak zazwyczaj wygląda konturowanie właśnie z tym produktem. No i jest mega wydajny i dosyć trwały :)

Kobo, Matt bronzing & contouring powder, 311 Nubian Desert

Zobacz też inną recenzję na blogu→ VITA LIBERATA - samoopalający puder mineralny - Najlepszy puder brązujący!
→ Lily Lolo - naturalna, kremowa pomadka w kolorze Nude Allure oraz paleta Sculpt & Glow Contour Duo / Costasy
→ Benecos - kosmetyki naturalne do makijażu (bronzer i BB Cream) i o gąbeczce konjac słów kilka


Bronzer jest naprawdę dobry jak za taką cenę, ale miałam lepsze pod względem pigmentacji i to mi w nim nie odpowiada. Choć na co dzień efekt jest zadowalający. Ale mimo wszystko ja do niego nie wrócę, choć miło go było przetestować :)

Macie swój ulubiony bronzer?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger