listopada 27, 2020

Czas na domowe Spa - moje polecajki produktów do pielęgnacji z Douglas.pl

domowe spa douglas.pl resibo

Domowe spa to coś co często lubię zrobić dla samej siebie, myślę że każdy z nas czasami potrzebuje takiego odprężenia, chwili dla siebie i pielęgnacji na maxa. Dlatego dziś chciałabym polecić kilka produktów, które dostaniecie w Douglas.pl, które ja bardzo polubiłam i są idealne do takiego wieczornego spa. 

Zapraszam Was do zapoznania się z moimi polecanymi produktami :)

Polecane produkty do domowego spa z douglas.pl

 
domowe spa douglas.pl glov

domowe spa douglas.pl glov

Spa dla włosów

Pierwsza rzecz jaka bardzo mi się spodobała i zaciekawiła to zestaw Glamorous od GLOV. Moja pierwsza myśl to była kupienie samego turbanu, jednak był w prawie tej samej cenie co zestaw z rękawicą, więc ten zestaw Wam serdecznie polecam. Dlaczego turban? Owijanie głowy ręcznikiem, który co chwila się rozwija i spada podczas różnych czynności jest dla mnie mega niewygodne, a żeby maska czy inne produkty wnikały na spokojnie we włosy to zakładam folię, a następnie ręcznik. 

Ten turban jest genialny, dobrze chłonie wodę, wygodnie się go nosi (ma guzik) i jest bawełniany.

To takie mini spa dla włosów :) Glamorous GLOV

 

domowe spa douglas.pl glov

 

Spa dla cery i aromaterapia

 

Marka Resibo jest jedną z moich ulubionych, obserwuję niemal od początku powstania i znam chyba każdy produkt, jaki mają w ofercie :) Nie miałam każdego, ale wielu ulubieńców tam mam. Dlatego zestaw Beauty Box Self Care był w kręgu moich zainteresowań. W zestawie jest świeczka, opaska ochronna do włosów podczas zabiegów pielęgnacyjnych, peeling oraz maska upiększająca.

 

domowe spa douglas.pl resibo

domowe spa douglas.pl resibo

Peeling jest enzymatyczno-mechaniczny i świetnie sprawdza się do złuszczenia skóry. Bardzo mi się spodobał, jest delikatny a działa jak trzeba i przygotowuje cerę do dalszych zabiegów. Wtedy nakładam maskę upiększającą, która jest kremowa, przyjemnie pachnie i odżywia skórą. Przed pielęgnacją warto założyć opaskę ochronną i zapalić świecę, żeby stworzyć przyjemny klimat :) Zwłaszcza dla posiadaczy wanny.

Resibo Beauty Box

domowe spa douglas.pl resibo

Spa dla rąk i stóp

 
Warto też nie zapominać o skórze dłoni, ja obecnie sięgam po krem YOPE (jednak często muszę sięgać po maść z witaminą A), ale właśnie zamówiłam też krem do rąk Resibo, ma wiele dobrych opinii. Gdybym miała wybierać inny sięgnęłabym po Be The Sky Girl, ponieważ miałam ich produkty, wiem że są świetnej jakości i są naturalne. 

domowe spa douglas.pl resibo

Ciekawiły mnie również kalendarze adwentowe, ale jednak zawartość nie była dla mnie na tyle ciekawa by sięgnąć po nie, chociaż te droższe kuszą ;)

Wracając do domowego spa nie może się też obyć bez pielęgnacji stóp, ja używam kremu z mocznikiem i gdybym potrzebowała kupiłabym Norel, oraz zdecydowała się na zabieg złuszczający na stopy z Lirene :)

Norel krem do stóp i Lirene skarpetki złuszczające.

domowe spa douglas.pl norel
 

Spa dla ciała

 
U mnie jednym z najważniejszych etapów wieczornego spa jest szczotkowanie ciała na sucho i następnie nałożenie balsamu. Obecnie używam szczotkę Nested, ale równie dobrze możecie sięgnąć pod szczotkę dostępną w Douglas.pl Crystalove, ponieważ jest również z agawy :) Balsam do ciała który uwielbiam, ponieważ pięknie pachnie oraz daje piękny kolor delikatnej opalenizny skórze to Mokosh.

Szczotka Crystalove i Balsam Mokosh.

domowe spa douglas.pl mokosh nested

 

Z takich polecanych szczerze produktów mogłabym zrobić naprawdę obszerny post, ale te produkty, które tu pokazuję w większości obecnie sama używam i z chęcią polecam. Zwłaszcza markę Resibo niemal mogłabym kupić w ciemno, dlatego jej jest tu najwięcej ;)


Co dopisalibyście do tej listy z Waszych ulubieńców pielęgnacyjnych?


Post sponsorowany przez Douglas.pl
 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger