grudnia 13, 2020

Lekki krem nawilżający Resibo


Chciałabym Wam dziś przedstawić produkt, który testowałam już chwilę temu. W sumie już jakiś czas temu mi się skończył, ale miałam mały przestój blogowy, gdzie nie pisałam z braku czasu i w tym czasie właśnie produkt dobił dna. Mimo to opowiem Wam więcej o nim, bo uważam, że warto! :)

Lekki Krem nawilżający Resibo


Opis
Bardzo lekki i silnie nawilżający krem na dzień. Skutecznie regeneruje skórę i łagodzi podrażnienia. Błyskawicznie się wchłania i nie roluje się, więc jest wręcz idealny pod makijaż. Stanowi skuteczne wsparcie w pielęgnacji cery ze skłonnością do rozszerzonych naczynek.
 
Kluczowe składniki: trehaloza, masło cupuacu, kwas hialuronowy, ekstrakt z pieprzu tasmańskiego, ekstrakt z oczaru wirginijskiego, ekstrakt z dziurawca, ekstrakt z nagietka, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z kasztanowca, ekstrakt z malwy, ekstrakt z lipy, ekstrakt z mięty pieprzowej, ekstrakt z krwawnika, witamina E, olej słonecznikowy, olej z otrąb ryżowych, olej z pestek winogron.
 
- ekstrakt z rumianku, który jest bogaty w witaminę C, dzięki czemu zwalcza wolne rodniki, dodatkowo wzmacnia naczynia krwionośne, łagodzi skórę i regeneruje,
- ekstrakt z pieprzu tasmańskiego – natychmiast wycisza skórę, uszczelnia naczynia krwionośne, redukuje obrzęki, zaczerwienienia i uczucie pieczeni
- ekstrakt z oczaru wirginijskiego – uszczelnia naczynia włosowate, zmniejsza kruchość naczyń krwionośnych i reguluje podskórne krążenie krwi, działa ściągająco
- ekstrakt z kasztanowca – pobudza krążenie krwi w skórze i uszczelnia naczynia krwionośne, działa również przeciwłojotokowo
- ekstrakt z lipy – obkurcza naczynia krwionośne, wspiera skórę wrażliwą i skłonną do podrażnień, świetnie działa na cerę naczynkową
 
Cena: 69 zł

 

OPAKOWANIE . KONSYSTENCJA . ZAPACH

Krem ten znajduje się w plastikowej tubce i jak każdy produkt Resibo dodatkowo zapakowany jest w okrągłą, tekturową tubę. Na opakowaniu znajdują się wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Jak zwykle szata graficzna bardzo przyjemna dla oka.

Sama tubka jest dość wygodna i łatwo wydobyć produkt do końca, chociaż wolę pompkę.

Konsystencja jest bardzo lekka, krem szybko się wchłania. Ma bardzo przyjemny zapach, delikatnie cytrusowy.

DZIAŁANIE

Mam cerę suchą w kierunku mieszanej, do tego ze skłonnością do trądziku.

Ten krem jest naprawdę lekki, dlatego u mnie był idealny na dzień. Pozostawia skórę nawilżoną, a uczucie suchości znika. U mnie idealnie nadaje się pod makijaż. Na noc potrzebuję czegoś bardziej nawilżającego, chociaż często sięgałam również po ten krem i następnie nakładałam olejek.

Zauważyłam, że krem dobrze działał na moją cerę. Naturalny skład i zawarte ekstrakty powodowały, że cera była odżywiona i taka "uspokojona".

Krem nie zapycha, ładnie się wchłania, nie roluje się na buzi i mnie nie podrażnił. Jest bardzo wydajny, bo wystarczy niewielka ilość produktu na całą twarz.


Lekki krem nawilżający jest idealny na dzień, bardzo go lubię i może na lato znów do niego wrócę. Zimą moja skóra potrzebuje silniejszego nawilżenia, nawet na dzień, ale latem sprawdzał się idealnie :) Do tego zapach jest przepiękny!


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger