listopada 11, 2012

TAG - Liebster Blog!






Zostałam otagowana do Liebster blog przez Blogging Novi oraz yasinisi  za co niezmiernie dziekuję :*


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która

Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania od Blogging Novi:
1. Od kiedy interesujesz się na poważnie pielęgnacją i kosmetyką?
Poważna pielęgnacja zaczęła się jakieś 2 lata temu? Poszłam do dermatologa, zaczęłam dobierać odpowiednie kosmetyki dla mojej cery. W sumie teraz to takie moje hobby :) Sprawia mi to przyjemność i czerpię z tego wiele radości :)

2. Ulubiony kosmetyk z czasów błogiej młodości?
Nie używałam wielu kosmetyków, praktycznie jeden czy dwa, ale pamiętam, że zawsze używałam kredki do oczu :)

3. Jaki miałaś cel, zakładając bloga?
Zacząć pisać o czymś co mnie interesuje, podzielić się z innymi moimi doświadczeniami.

4. Zainteresowania poza kosmetykami?
Ekonometria :) Ale lubię też grać w gry komputerowe ;)

5. Na jakim punkcie masz bzika kosmetycznego?
Chyba na punkcie kosmetyków kolorowych i lakierów do paznokci :)
 
6. Ulubiony sklep?
Z kosmetycznych póki co chyba The Body Shop. Mam nadzieję, że niedługo ulubionym zostanie Lush (bo mam do niego gorszy dostęp i zakupy byłyby rzadziej :D ) A z ciuchów to lubię house i reserved :)

7. Ulubiona marka?
Nie mam ulubionej

8. Czy dbasz regularnie o swoje zdrowie?
 Staram się, ale czasami nie wychodzi ;)

9. Jaki sport lubisz najbardziej?
Siatkówkę ;)

10. Jakie kosmetyki lubisz przygotować samodzielnie?
Maseczki i peelingi

11. Jak wygląda Twój poranek, gdy bardzo się śpieszysz, o jakich czynnościach kosmetyczno-pielęgnacyjnych nigdy nie zapomnisz?
Umycie dokładnie twarzy, nałożenie podkładu (jeżeli nie wychodzę za daleko ;)

Pytania od Yasinisi:
1.  Ile czasu zajmuje Ci blogowanie?
Czytam nowe posty w każdej wolnej chwili, często kilka godzin dziennie. Pisanie postów z godzinę dwie, zależy ile mam zdjęć do obrobienia i ile do napisania :)
2. Pies czy kot?
Raczej pies i to DUŻY ♥
3.  Jaki jest twój ulubiony serial?
 Nie oglądam seriali :) kiedyś jak jeszcze oglądałam to uwielbiałam "Zbuntowanego anioła" :D

4. Co sądzisz o przyjaźniach nawiązywanych przez internet (nie mam na myśli portali randkowych tylko znajomości blogowe/forowe)? Czy twoim zdaniem mogą się one przerodzić w takie prawdziwe, trwające latami?
Wierzę. Ja z moim narzeczonym poznałam się w sumie przez internet i już minęło 7 lat jak jesteśmy razem.

5. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę? :)
Oj dużo :D Najbardziej Perfumy Calvin Klein Euphoria i Ziemię Egipską...
6. Czego nie zjadłabyś za żadne skarby świata?
 PAJĄKA
7. Jaka jest twoja ulubiona dobranocka z czasów dzieciństwa?
Czarodziejki z Księżyca, Super Świnka i Wunschpunsch :)
8. Wymarzona praca?
Analityk finansowy
9. Co Twoim zdaniem jest największym makijażowym faux pa?
Makijaż a'la Ruska baba  :)
10. Gdybyś miała wybrać inny kraj niż Polska jako miejsce zamieszkania, to na co byś postawiła? Uzasadnij  swój wybór :)
Szwecja - lepsze życie, wyższe zarobki.
11. Twój ulubiony łakoć (słodycz) to?
Nutella 


Teraz kolej na moja pytania:
1. Kiedy nastąpił ten moment, że postanowiłaś zacząć blogować?
2. Jakie kosmetyki chciałabyś przetestować?
3. Przy jakiej nazwie kosmetyków Twoje serce zaczyna szybciej bić? :)
4. Kosmetyki naturalne czy drogeryjne?
5. Potrafiłabyś wejść do sklepu i wyjść bez zrobienia żadnego zakupu?
6. Wyjazd z chłopakiem czy wyjazd na zakupy?:) (powiedzmy obie rzeczy w tej samej cenie i nie ma opcji wyjazd z chłopakiem na zakupy :)
7. Lubisz robić zakupy przez internet, czy preferujesz poniuchać najpierw nową zdobycz?
8. Twoje największe marzenie?
9. Ulubiona piosenka?
10. Dużo czasu spędzasz przy komputerze?
11. Jakie są Twoje podstawowe kosmetyki do codziennego makijażu?


Taguję (kolejność alfabetyczna): 
pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się, czy Cię otagować, ale uznałam, że masz sporo obserwatorów :) Mimo to, obserwuję, bo blog wydaje mi się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 500 to naprawdę ogromna ilość dlatego zdziwiłam się, że zostałam otagowana :)

      Usuń
  2. Dziękuję za TAG :)
    Odpowiem na Twoje pytania w poście z tym Tagiem, który pisałam rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jesteś ciekawa moich odpowiedzi to zapraszam :) http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie. :) Zaraz dodam odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kkamilaa.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html :)

      Usuń
  5. Też uwielbiałam Czarodziejkę z Księżyca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah.. Jak pies to tylko DUUUŻY :D
    A Zbuntowanego anioła też oglądałam ;)
    To były czasy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać te TAGi :)
    o do pieska zgadzam się w 100% - ja mam styczność tylko z takimi DUŻYMI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z większym poślizgiem ale już jest! Odpowiedziałam na Twoje otagowanie i zapraszam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger