stycznia 25, 2013

zakupy, wspólpraca - Decubal :)






W końcu mam czas na notkę, dziś rano miałam zaliczenie, teraz tydzień wolnego i egzaminy... Ta sesja bywa męcząca... Ale jako, że dostałam zwrot za reklamację torebki kupiłam nową :) A co chwalę się, jak prosiła Monika z bloga mixoflifetestuje.blogspot.com/  :) Zapraszam, przemiła osóbka, warto zajrzeć na jej bloga :) Wręczyłam jej osobiście nagrodę :D przy okazji się porozmawiało i poznało... wow pierwsza poznana bloggerka :D

Jak widać na pierwszym zdjęciu, paczkę przejął od razu kot :D
Dostałam maila od Pani Julii z NuOrders w sprawie współpracy,warunki jak najbardziej mi odpowiadały, kosmetyki także odpowiedniej do mojej cery, tylko testować :) www.decubal.pl/
W paczce znalazło się 11 produktów pełnowymiarowych!!

W paczuszce znalazły się:
  1. ANTI-ITCH GEL 100ml
  2. BODY CREAM 250ml (Intensive)
  3. EYE CREAM 15ml 
  4. FACE CREAM 75ml
  5. FACE VITAL CREAM 50ml (Intensive)
  6. FACE WASH 150ml
  7. HAND CREAM 100ml (Intensive)
  8. INTENSIVE CREAM 100ml (Intensive)
  9. LIPS&DRY SPOTS BALM 30ml
  10. ORIGINAL CLINIC CREAM 250ml
  11. SHOWER & BATH OIL 200ml

Kremy do ciała
BODY CREAM 250ml (Intensive)
ORIGINAL CLINIC CREAM 250ml
INTENSIVE CREAM 100ml (Intensive)

Żel do ciała
ANTI-ITCH GEL 100ml


Krem do twarzy
FACE CREAM 75ml

FACE VITAL CREAM 50ml (Intensive)


Balsam do ust
LIPS&DRY SPOTS BALM 30ml

Krem pod oczy
 EYE CREAM 15ml

Krem do rąk
 HAND CREAM 100ml (Intensive)

 Olejek pod prysznic
 SHOWER & BATH OIL 200ml

Pianka do mycia twarzy
 FACE WASH 150ml

I to tyle :) W sumie AŻ tyle, teraz bierzemy się za testowanie, mam nadzieję, że sprawdzi się na mojej cerze i mnie nie zapcha!

pozdrawiam,

53 komentarze:

  1. ale masz fajnego dymkowego kota :)
    i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ragdoll, poprosze go wiecej w postach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zapoznam się z tą firmą bliżej - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to jeszcze chwilka zejdzie na testy :) Ale moja opinia na pewno się pojawi

      Usuń
  4. Moja ciekawość co do torby została zaspokojona :) Bardzo ładna jest.
    Udanego testowania życzę - ciekawi mnie ten łagodzący żel do ciała - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ten łagodzący coś czuję, że będzie mega nawilżał, bo jest w formie żelu, mam nadzieję, że się nie mylę :)

      Usuń
  5. torebka jest cu-do-wna!
    a współpracy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale chętnie poczytam o tych kosmetykach:)
    Piękny kociak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania:) Fajny kociak:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki świetne. Linia jak dla mnie chyba.

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ale duże pudło...i co kota też dostałaś>>>?hihi
    Co do kosmetyków czy ja dobrze czytam że są dla cery dojrzałej??NO to ciekawe jaki ma skład?Bo to może grozić wysypem zaskórników.Opakowania wydają się być bardzo praktyczne. miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha niestety nie kota nie dają do paczki :)
      Jeden krem jest dla cery dojrzałej, ale być może trafi do odpowiedniej osoby. Ale ogólnie wszystkie są do cery suchej. Co do składu to nie martwię się aż tak bardzo tym, jeżeli pomogą mi w przesuszonej cerze i nie wysypią to na pewno będę je wielbić :)

      Usuń
    2. Dziewuszki, od 25 roku życia zaczyna sie cera dojrzała...

      Usuń
    3. O widzisz, nawet nie wiedziałam, w takim razie w moim wieku nie ma przeszkód do używania :)

      Usuń
    4. I niestety po 20 urodzinach zaczynamy się starzeć :((( W moim wieku tym bardziej nie byłoby przeszkód :P

      Usuń
  11. Czy masz skórę atopową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie?skoro kosmetyki są min.przeznaczone do tej skóry,więc myślałam,że borykasz się z takim problemem i być może napiszesz o tym recenzję.

      Usuń
    2. Tak, są właśnie MIĘDZY INNYMI przeznaczone dla skóry atopowej ;)
      Skoro nie mam atopowej to nie mogę używać kosmetyku? Jest on również przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej.
      Ja osobiście mam suchą skórę i uważam, że te kosmetyki są odpowiednie dla mnie. Co do cery to tym bardziej, bo mam cerę mieszaną trądzikową i praktycznie cały czas używam kremów wysuszających moją cerę (kremy dermatologiczne na trądzik, niestety) i w niektórych miejscach naprawdę potrzebuję mega nawilżenia, więc taki krem to dla mnie świetna rzecz, oczywiście o ile mnie nie zapcha...
      Nie licząc kremu, który jest do cery dojrzałej, ale gdy dostałam propozycję nie było wzmianki, że jest ten krem do cery dojrzałej. Być może dam go przyszłej teściowej do przetestowania.
      Masz jeszcze jakieś wątpliwości? Nie lubię takich komentarzy jakbym brała wszystko co dają, jaki to sens... Nie testuję wszystkiego co mi proponują.

      Usuń
    3. czy zrozumiałaś sens moich pytań,czy nie,bo chyba nie,mnie interesuje opinia o kosmetyku ,a nie twój wywód o współpracy

      Usuń
    4. Nie wiem o co Ci chodzi, wyżej napisałam, że mam cerę suchą i jak przetestuję to wiadomo, że opinia będzie wiarygodna... Przecież dopiero dostałam te kosmetyki, więc jak mogę napisać już opinię ;)

      Usuń
    5. chodzi mi tylko o to,że poczekam na opinie o kosmetykach z tej grupy,bo borykamy się z takimi problemami skóry,a używaliśmy już różnych specyfików,tych nie znam,a nie warto chyba gnać przez pół miasta za niesprawdzoną rzeczą,a ty od razu nerw i tłumaczenie

      Usuń
    6. poza tym o skórze suchej napisałaś dopiero w komentarzu,więc stąd moje wcześniejsze pytanie,bo nie było o tym wzmianki w poście,oj Panno Blogerko więcej pokory i kultury,bo akurat strasznie mnie zraziłaś do siebie tym atakiem na mnie i wielkimi literami,po to masz bloga,po to udostępniasz opcję komentarzy,żeby prowadzić dialog z czytelnikami,a nie na nich krzyczeć,tym bardziej,że moje pierwotne pytanie w żaden sposób nie atakowało Ciebie,a tym bardziej jakiejkolwiek Twojej współpracy,pozdrawiam,życzę miłego testowania

      Usuń
    7. Troszkę źle zrozumiałaś ;) Ja nie mam powodów do nerwów, tylko Ci prosto wytłumaczyłam w komentarzu wszystko co chciałaś wiedzieć. Dlatego jak są wątpliwości to odpisuję w komentarzach. Co jak co, ale braku kultury nie możesz mi zarzucić, bo nic złego w Twoją stronę nie powiedziałam i nic nie kulturalnego również. W poście nie napisałam jaką mam cerę, bo tylko pokazałam co dostałam, za 2 miesiące lub szybciej będzie recenzja, także wtedy zapraszam :)
      Co do atakowania, to nie widzę nic złego w tym co napisałam do Ciebie, troszkę nieskładnie napisałaś i ciężko było się domyślić co masz na myśli, wiec napisałam o wszystkim (a o współpracy, to zaledwie napisałam dwa zdania;).
      dziękuję;)

      Usuń
  12. Ja też właśnie biorę się za testowanie. Kremy do twarzy zapchać nie powinny, przynajmniej tak mi się wydaje czytając składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się aż tak na składach, ale właśnie jak znajdę chwilę to się w to wgłębię ;)

      Usuń
  13. Zaciekawił mnie krem do twarzy, a kot cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, już go użyłam (w sumie to nie tylko jego:D ) i zdziwiłam się, że nie pachną :) A w sumie lubię jak coś mi pachnie w łazience :)

      Usuń
  14. firma też do mnie napisała, ale ich dziwna umowa mnie odstraszyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale ja nie wiem co tam było takiego dziwnego :) Wystarczyło przeczytać i ewentualnie dopytać się, co prawda pierwszy raz zdarzyła mi się umowa, ale jak ktoś dostanie tyle kosmetyków i się nie wywiąże z napisaniem recenzji to dla nich to strata. A tak jest umowa :)

      Usuń
  15. kociak jest piękny:)
    więcej bloggerek będziesz miała okazję spotkać jak znowu się trójmiejskie skrzykną:)
    a, że do współpracy jest umowa to super, bynajmniej profesjonalne podejście, gdy do mnie napisała pewna pani z resztą z firmy, którą lubię o podlinkowanie fraz na moim blogu, spytałam o umowę i już więcej nie odpisała;/
    miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na kolejne skrzyknięcie bloggerek :)
      większość osób, które wysyłają wierzą na słowo, bo dlaczego nie? Ale mi tam umowa nie przeszkadza, jeżeli nie ma w niej czegoś podchwytliwego na moją niekorzyść :)

      Usuń
  16. gratuluję
    także dostałam taką propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masa tego;) to sie na testujesz;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Testuj testuj :D Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej firmie, ale wobec tego czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam nawet tej firmy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na konkurs www.passiflorali.blogspot.com do wygrania czarne mydełko Savon Noir :)) Został 1 dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jednocześnie gratuluję i zazdroszczę współpracy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde , byłam bliska odmówienia współpracy, a właściwie już to zrobiłam, ale Pani Julia jest na tyle miła, że wytłumaczyła mi niejasne warunki umowy i mam chęć na tą współpracę :D Tylko trzeba wydrukować umowy i wysłać.. i oczekiwać paczki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger