listopada 17, 2012

Okulary Firmoo mam i ja ;)







Tyle było już na blogach o okularach firmoo, a teraz kolej na mnie:)
Dostałam od nich zniżkę 40% na okulary i wysyłka gratis. Jak z tego nie skorzystać?

Zamówiłam dwie pary - jedne wybrałam ja, która mi się bardzo spodobała, a drugie mój tż (czerwono-czarne). Jako, że mam małą wadę wzroku, muszę na uczelnię/do auta mieć okulary.

Noszę okulary już chyba 3 lata (ale tak jak pisałam wyżej zakładam je na zajęcia, bo po prostu nie widzę, co jest napisane albo jak mam gdzieś autem jechać). Pierwszy raz byłam u okulisty, do którego chodzi moja babcia. Zbadała mi wzrok i powiedziała -0,5. No ok to okulary korekcyjne kupiłam i nosiłam właśnie około 3 lat. Gdzieś miesiąc temu poszłam zbadać wzrok, żeby móc zamówić okulary przez internet i okulistka powiedziała, że -0,25 wystarczy mi i sprawdziła moje dotychczasowe okulary i powiedziały, że one mają -0,75?! WTF?! No sory, ale przecież noszenie za mocnych okularów tylko pogarsza wzrok, a ja 3 lata męczyłam moje oczy! Głównie dlatego, że musiałam zmienić okulary zdecydowałam się na okulary Firmoo.

Pierwsze okulary, które wybrałam to te LINK



A drugie te LINK



A teraz prezentuję je na sobie... Tutaj czerwono czarne :) Raczej będę je nosić jak będę mieć na to chęć :)



I tuta ta druga para ...




Szczerze powiedziawszy, widać, że są chińskie. Nie spodziewałam się czegoś lepszego w tej cenie :)

Porównywałam je do moich dotychczasowych okularów i wiadomo różnica jest. Plastik troszkę trzeszczy, patrząc przez nie widzi się tak czystego obrazu, jest jakby brudny (patrząc przez moje poprzednie okulary jest tak piękny obraz, jakby się nie miało okularów ).

Ogólnie zawsze chciałam mieć okulary z czarnymi oprawkami, ale nie wiedziałam czy mi pasują. Wybierając je na Firmoo kopiowałam zdjęcia do PS i ustawiałam je na nosie :D  (na ich stronie jest możliwość wrzucenia swojego zdjęcia, ale nie chciało mi się załadować i musiałam wymyślić coś innego) .

Jak Wam się podoba? Po dogłębnych testach możliwe, że wyrażę jeszcze o nich swoją opinię :)

pozdrawiam,



17 komentarzy:

  1. Ale ci ładnie w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie w nich wyglądasz :)
    Ja mam też czarno-czerwone oprawki, ale trochę większe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh ja gdy zachciało mi się soczewek poszłam do prywatnego okulisty, zapłaciłam nieźle ale przy okazji dowiedziałam się że przez te wszystkie lata miałam źle dobrane okulary... czyli jakieś 6,7 lat... Wesoło. Od tego czasu wada stoi mi w miejscu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te okulary! Ładnie w nich wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny model sobie wybralas :) swietnie w nich wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zapłaciłaś za te okulary?
    leni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co trzeba mieć żeby tego paypala założyć?xd możesz mi opisać krok po kroku?:D bo okularki firmoo mnie ciągną ale paypala brak ino :(
      leni

      Usuń
    2. wiesz ja już dawno zakładałam konto na paypal, ale trzeba mieć konto bankowe. W internecie poszukaj, bo na pewno są jakieś podpowiedzi :)

      Usuń
  7. jestem zdziwiona że w końcu ktoś napisał prawdę , że to są chińskie oprawy , dotychczas czytałam same ochy i achy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam jestem zadowolona i z firmy i z okularów - może to też kwestia oprawek, moje prezentują się lepiej niż większość dostępnych u optyka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger