września 10, 2014

PAESE | Najlepszy puder matujący - puder ryżowy







Od kiedy przerzuciłam się na puder ryżowy dość dawno temu nie wracam do innego pudru. Siostra mi go poleciła, raz spróbowałam i postanowiłam go mieć. Oczywiście nie zawiodłam się :)






Puder ryżowy marki PAESE. Puder ryżowy jest najwyższej jakości pudrem, niezwykle lekkim, jedwabistym i łatwym w aplikacji. Pozostawia na skórze uczucie gładkości i zapewnia satynowe wykończenie makijażu. Puder ryżowy to jeden z najstarszych sekretów artystów makijażu. Niezastąpiony produkt kosmetyki profesjonalnej, z uwielbieniem wykorzystywany jest przez wizażystów podczas sesji zdjęciowych i pokazów mody. Przeznaczony jest szczególnie dla cery mieszanej lub tłustej, do stosowania na całej twarzy lub wybranych jej partiach. W przypadku cery suchej polecany do wykończenia makijażu.


Właściwości pudru ryżowego:
- puder cechuje silna absorpcja sebum i wilgoci, daje długotrwały efekt zmatowienia,
- doskonale wygładza cerę,
- można go stosować jako puder wykańczający lub podkład (baza) pod makijaż,
- przedłuża trwałość makijażu.

Kosmetyk pozbawiony jest alergenów, parabenów i talku. Skład produktu został wzbogacony przyjemną kompozycją zapachową. Całość umieszczona w eleganckim słoiczku, wyposażonym w kratkę dozującą.

 Pojemność: 30ml







Opakowanie tego produktu to jedna wielka makabra. Odkręcane wieczko, produkt wysypywany przez dziurki. Brak jakichkolwiek zabezpieczeń przed wysypaniem się pudru, najgorzej jest gdy trzymamy ten puder w kosmetyczce, po otwarciu zawsze wygląda tak jak na zdjęciu. W komplecie jest też puszek, ale dla mnie kompletnie niefunkcjonalny i go nie używam.
(Na stronie Paese jest już do kupienia w nowym opakowaniu)
Puder ten świetnie matuje, niestety nie na cały dzień, ale na 5-6 godzin (mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się w strefie T). Ale jest to świetny wynik, do tej pory żaden puder nie dawał mi takiego zmatowienia.
Kolor produktu jest biały, ale nie nadaje takiego koloru na twarzy, ani troszkę nie wybiela. Daje naturalny bezbarwny mat na twarzy.
Nie wchodzi w załamania skóry. Dodatkowo fajnie utrwala cały makijaż.
Jest naprawdę wydajny, mam go ponad pół roku i nie widać dna. Wystarczy delikatnie "oblecieć" twarz pędzlem i cała twarz zmatowiona.
Cena: 25 zł
Dostępność: sklepy internetowe






Naprawdę godny polecenia produkt, świetnie matuje, utrwala makijaż i nie bieli twarzy. Najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam, zdecydowanie cena adekwatna do jakości i wydajności jaką otrzymujemy.

pozdrawiam,

32 komentarze:

  1. Swojego czasu jak otrzymałam paczuszkę od Pease to bardzo się z nim polubilam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji go używać, szczerze powiedziawszy w góle nie stosuję pudrów ;) dobrze, że w miarę nieźle się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka mini testerów tego pudru i bardzo byłam z niego zadowolona. Kupiłam bambusowy też z Paese, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie to które masz chyba jest uciążliwe dobrze że pomyśleli o nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do użytku w domu nie przeszkadza, chociaż spadło mi dwa razy i pokrywka sama odpadła i się wysypało, do tego pokrywka pękła ;)

      Usuń
  5. Chętnie bym wypróbowała ten puder. Dobrze, że jest nowe opakowanie, bo to co jest na zdjęciu wygląda strasznie, już widzę wszędzie rozsypany biały proszek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, do użytku domowego nie jest źle, gorzej jak wrzucimy do kosmetyczni

      Usuń
  6. Też go mam i baaardzo sobie chwalę,uwielbiam go ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam i mogę podzielić zachwyty. Był naprawde dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy zachwalają, chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co mam zwykły transparentny od My Secret, ale wiem, że z sypkimi pudrami już zostanę na dłużej ;) A i na tego się czaję, ale ich wydajność jest nie do ogarnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie jest koszmarne... Właśnie z jego powodu rzadko sięgam po ten puder. Podobno jednak opakowanie przeszło mały lifting.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowanie już widziałam na stronie Paese jest inne, ale nie wiem czy lepsze ;)

      Usuń
  11. Jeden z lepszych pudrów matujących, z jakimi miałam styczność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy takiego pudru nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja podobny puder trzymam i używam wyłącznie w domu właśnie ze względu na uniknięcie małej katastrofy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja go trzymam w domu, ale biorę go na rożne wyjazdy ze sobą i wtedy jest źle...

      Usuń
  15. Dobrze, że nie bieli twarzy bo tak wygląda ;) od dawna kusi mnie puder ryżowy i jako kolejny na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykle używam sypkich pudrów, ale ryżowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie używam tego pudru - dla mojej tłustej cery jest po prostu zbawienny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w pełni zgadzam się z twoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również go posiadam ;) rzeczywiście o wiele bardziej matuje niż inne, u mnie niestety jak mam suchą skórę to podkreśla skórki. Co do opakowania to trzymam go cały czas w pionie i nigdy nie wkładam do torebki, ale czasami mam problem z wysypywaniem przez dziurki bo muszę przechylić a jak sie wysypie to od razu cała masa :P także zgadzam się że opakowanie niewygodne

    http://sand-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger